Zhvillimi i Gjuhës dhe i Shkrim Leximit I (Profili Arsim Parashkollor)

Print

Elona Vrenezi, PhD Candidate

Kodi
PRD 215
Emri
Zhvillimi i Gjuhës dhe i Shkrim Leximit I (Profili Arsim Parashkollor)
Semestri
3
Leksione
3.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.00
ECTS
5.00
Përshkrimi

Qëllimet janë për t’ ju treguar ju se si fëmijët mësojnë elementët bazë të gjuhës : tingujt ,kuptimin dhe gramatikën. Gjithashtu ju do të mësoni se si fëmijët e përdorin gjuhën, zhvillojnë aftësinë arsimore dhe gjuhësore për të marrë informacion dhe ta përdorin atë në mënyrë efektive dhe të zhvillojnë qëndrim pozitive për gjuhën dhe letërsinë. (I) T’ju paraqesë juve se çfarë është gjuha dhe se si fëmijët e përvetësojnë gjuhën. (Ii) Ju jep juve njohuritë bazë të teorive të përvetësimit të gjuhës. (Iii) T’ju tregoj ju se çfarë është të shkruarit dhe të lexuarit. (Iv) Diskutoni se si shkrimi dhe leximi trajtohet shumë pak nga kurrikula e shkollës.

Objektivat

Kjo lëndë paraqet një shqyrtim kritik në fushat kryesore të të folurit, të dëgjimit, të leximit dhe të shkrimit nga përvojat e fëmijëve të vegjël. Studimet aktuale, praktika arsimore, dhe materialet mësimore do të analizohet në raport me pikëpamje të ndryshme teorike të gjuhës. Një vëmendje e veçantë do të vihet në ndërthurjen e aftësive në lidhje me gjuhën.

Java
Tema
1
Përkufizimi i shkrim leximit për nivelin parashkollor. Etapa zhvillimore e shkrim leximit
2
Teoritë e përvetësimit të gjuhës
3
Teoritë dhe perspektivat teorike të zhvillimit të shkrim-leximit.
4
Mësimdhënie me bazë të integruar në funksion të zhvillimit të gjuhës. Qasja e integruar në të nxënë.
5
Zbatimi i parimeve të integruara të mësimdhënies në praktikë, në funksion të zhvillimit të gjuhës.
6
Bazat e strategjive të mësimdhënies së shkrim-leximit në fëmijërinë e hershme.
7
Fushat e të nxënit tek parashkollorët. Shkrim-leximi, kompetenca që zhvillohet në të gjitha disiplinat
8
Provim Gjysmëfinal
9
Elementet e të lexuarit. Metodat per zhvillimin e të lexuarit
10
Ide për nxitjen dhe motivimin e fëmijëve në parashkollor për të lexuar.
11
Rrjedhshmëria në të lexuar.
12
Të kuptuarit
13
Nxënësi si lexues i pavarur.
14
Fjalori dhe roli i tij në aftësinë e të lexuarit.
15
Njohuri mbi fonologjinë. Përvetësimi fonologjik.
16
Provim Final
1
Krahason dhe dallon specifikat e prespektivave të ndryshme të zhvillimit të shkrim leximit tek fëmijët.
2
Kupton proceset e lidhura me zhvillimin e shkrim leximit Përshkruan etapat e zhvillimit dhe përcakton treguesit kryesorë për cdo etapë
3
Dallon tiparet e një pedagogjie cilësore në funksion të zhvillimit të fëmijëve në nivel klase, si dhe nëpërmjet partneritetit me prindërit dhe komunitetin
4
Siguron që zhvillimi i shkrim leximit tek fëmijët mbështet zhvillimin e tyre gjuhësor
5
Dallon dhe aplikon strategjitë më efikase në mbështetjen e zhvillimi të shkrim leximit në kontekste të ndryshme të nxënies së gjuhës.
6
Planifikon dhe vlerëson me efikasitet ecurinë e zhvillimit të shkrim leximit tek nxënësit individualisht dhe në nivel klase
7
Përdor një sërë strategjish vlerësimi me qëllim monitorimin e ecurisë së fëmijëve në arritjet e tyre dhe planifikon aktivitete në funksion të tyre.
8
Kupton se si llojet e ndryshme të materialeve dhe burimeve, duke përfshirë teknologjinë e fundit, që mund të përdoren me nxënësit e parashkollorit dhe të mbështesin procesin e mësimnxënies në të gjitha fushat.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 35% 35%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
1 10% 10%
Detyra
1 10% 10%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 10% 10%
Përqindja totale e vlerësimit
65%
Përqindja e provimit përfundimtar
35%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 3 48
Orë studimi jashtë klasës
14 3 42
Detyrat
2 7 14
Gjysmë finale
1 10 10
Provimi përfundimtar
1 20 20
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
134
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
5.36
ECTS
5.00