Zhvillimi i Gjuhës dhe i Shkrim Leximit I (Arsim Fillor)

Print

Belfjore Qose, PhD

Kodi
PRD 217
Emri
Zhvillimi i Gjuhës dhe i Shkrim Leximit I (Arsim Fillor)
Semestri
3
Leksione
3.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.00
ECTS
5.00
Përshkrimi

Lënda mëton të pajisë studentët me njohuritë e domosdoshme e me aftësitë praktike për zhvillimin e gjuhës dhe të shkrim-leximit në arsmin fillor. Lënda gjithashtu përmbledh studimet kryesore të kryera në fushat e të folurit, të dëgjimit, të leximit dhe të shkrimit. Studimet aktuale, praktika arsimore, dhe materialet mësimore do të analizohen në raport me pikëpamje të ndryshme teorike të gjuhës.

Objektivat

Ky kurs ka si qëllim aftësimin e studentëve në të kuptuarit e mënyrave se si zhvillohen aftësitë e përvetësimit të gjuhës tek fëmijët e arsimit fillor, duke i përgatitur ata kësisoj për profesinon e tyre të ardhshëm. Nëpërmjet kësaj lënde synohet të mësohen metoda e teknika bashkëkohore, për një mësimdhënie aktive e ndërvepruese, duke u bazuar tek karakteristikat moshore të fëmijëve të arsimit fillor. Gjatë këtij kursi studentët do të aftësohen për një mësimdhënie cilësore; do të zhvillojnë aftësitë profesionale që kanë lidhje me procesin e komunikimit si dhe me raportet midis të folurit të shkruarit dhe të lexuarit.

Java
Tema
1
Gjuha dhe zhvillimi i saj në vitet e para.
2
Procesi i përvetësimit të gjuhës.
3
Zhvillimi i aftësive gjuhësore pas moshës 6-vjeҫare.
4
Përvetësimi i gjuhës amtare dhe mësimi i gjuhës së huaj. Ҫështje të bilinguizmit.
5
Teoritë e përvetësimit të gjuhës (autorët kryesorë).
6
Zhvillimi i arsimit në vitet e para.
7
Ngjashmëritë dhe dallimet e individëve me nevoja të veçanta në të mësuar.
8
Provim Gjysmëfinal
9
Arsimi dhe aktivitetet para-leximit.
10
Metodat për mësimin e leximit.
11
Organizimi i mësimit të leximit dhe aktivitetet e leximit.
12
Organizimi i mësimit të leximit dhe aktivitetet e leximit.
13
Strategjitë e mësimit të shkrimit të dorës.
14
Zhvillimi i shkrimit. Rëndësia e kriterit estetik në të mësuarit e shkrimit të dorës.
15
Gjuha dhe shkrim-leximi në planin mësimor. Diskutim mbi problemet e kurrikulave.
16
Provim Final
1
Të identifikojë dhe shpjegojë teoritë e ndryshme të përvetësimit dhe të zhvillimit të gjuhës dhe të kuptojë faktorët që influencojnë zhvillimin gjuhësor.
2
Të identifikojë komponentët kryesore të një programi të integruar gjuhësor dhe të kuptuarit e vijës së arsyetimit për metodat e ndryshme të përdorura në zhvillimin dhe përvojat në të mësuar për secilin komponent.
3
Të identifikohen kriteret për përzgjedhjen e letërsisë për fëmijët e vegjël dhe për të shqyrtuar metodat e ndryshme për përdorimin e letërsisë për të rritur aftësitë e komunikimit.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 30% 30%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
0 0% 0%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 20% 20%
Përqindja totale e vlerësimit
50%
Përqindja e provimit përfundimtar
50%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 3 48
Orë studimi jashtë klasës
14 3 42
Detyrat
0 0 0
Gjysmë finale
1 10 10
Provimi përfundimtar
1 15 15
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
115
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
4.60
ECTS
5.00