- Kodi
- PRD 217
- Emri
- Zhvillimi i Gjuhës dhe i Shkrim Leximit I (Arsim Fillor)
- Semestri
- 3
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 0.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.00
- ECTS
- 5.00
- Përshkrimi
-
Lënda mëton të pajisë studentët me njohuritë e domosdoshme e me aftësitë praktike për zhvillimin e gjuhës dhe të shkrim-leximit në arsmin fillor. Lënda gjithashtu përmbledh studimet kryesore të kryera në fushat e të folurit, të dëgjimit, të leximit dhe të shkrimit. Studimet aktuale, praktika arsimore, dhe materialet mësimore do të analizohen në raport me pikëpamje të ndryshme teorike të gjuhës.
- Objektivat
-
Ky kurs ka si qëllim aftësimin e studentëve në të kuptuarit e mënyrave se si zhvillohen aftësitë e përvetësimit të gjuhës tek fëmijët e arsimit fillor, duke i përgatitur ata kësisoj për profesinon e tyre të ardhshëm. Nëpërmjet kësaj lënde synohet të mësohen metoda e teknika bashkëkohore, për një mësimdhënie aktive e ndërvepruese, duke u bazuar tek karakteristikat moshore të fëmijëve të arsimit fillor. Gjatë këtij kursi studentët do të aftësohen për një mësimdhënie cilësore; do të zhvillojnë aftësitë profesionale që kanë lidhje me procesin e komunikimit si dhe me raportet midis të folurit të shkruarit dhe të lexuarit.
- Java
- Tema
- 1
- Gjuha dhe zhvillimi i saj në vitet e para.
- 2
- Procesi i përvetësimit të gjuhës.
- 3
- Zhvillimi i aftësive gjuhësore pas moshës 6-vjeҫare.
- 4
- Përvetësimi i gjuhës amtare dhe mësimi i gjuhës së huaj. Ҫështje të bilinguizmit.
- 5
- Teoritë e përvetësimit të gjuhës (autorët kryesorë).
- 6
- Zhvillimi i arsimit në vitet e para.
- 7
- Ngjashmëritë dhe dallimet e individëve me nevoja të veçanta në të mësuar.
- 8
- Provim Gjysmëfinal
- 9
- Arsimi dhe aktivitetet para-leximit.
- 10
- Metodat për mësimin e leximit.
- 11
- Organizimi i mësimit të leximit dhe aktivitetet e leximit.
- 12
- Organizimi i mësimit të leximit dhe aktivitetet e leximit.
- 13
- Strategjitë e mësimit të shkrimit të dorës.
- 14
- Zhvillimi i shkrimit. Rëndësia e kriterit estetik në të mësuarit e shkrimit të dorës.
- 15
- Gjuha dhe shkrim-leximi në planin mësimor. Diskutim mbi problemet e kurrikulave.
- 16
- Provim Final
- 1
- Të identifikojë dhe shpjegojë teoritë e ndryshme të përvetësimit dhe të zhvillimit të gjuhës dhe të kuptojë faktorët që influencojnë zhvillimin gjuhësor.
- 2
- Të identifikojë komponentët kryesore të një programi të integruar gjuhësor dhe të kuptuarit e vijës së arsyetimit për metodat e ndryshme të përdorura në zhvillimin dhe përvojat në të mësuar për secilin komponent.
- 3
- Të identifikohen kriteret për përzgjedhjen e letërsisë për fëmijët e vegjël dhe për të shqyrtuar metodat e ndryshme për përdorimin e letërsisë për të rritur aftësitë e komunikimit.
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 30% 30%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 0 0% 0%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 1 20% 20%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 50%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 50%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 3 48
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 3 42
- Detyrat
- 0 0 0
- Gjysmë finale
- 1 10 10
- Provimi përfundimtar
- 1 15 15
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 115
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 4.60
- ECTS
- 5.00