- Kodi
- PRD 102
- Emri
- Parimet e Mësimdhënies dhe të Mësuarit
- Semestri
- 2
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 0.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.00
- ECTS
- 4.00
- Përshkrimi
-
Planifikimi dhe zhvillimi i kurrikulës, vlerësimi i kurrikulës, kurrikula e re turke; strategjitë e mësimdhënies; metodat dhe teknikat
- Objektivat
-
Kjo lende do te mundesoj studentëve të kuptojnë konceptet themelore të kurrikulës, do të mësojnë se si të zhvillojnë një kurrikul dhe si të planifikojnë mësimet si dhe do të mësojnë strategji të ndryshme të mësimdhënies; metodat dhe teknikat mund të përdoren në klasa
- Java
- Tema
- 1
- Njohuri teorike për mënyrën se si ndodh të nxënit, si studentët ndërtojnë njohuri, dhe si studentët të zhvillojnë shprehitë e mendjes
- 2
- Ndryshimet sesi studentët mësojnë dhe performojnë
- 3
- Themelet teorike të motivimit njerëzor dhe sjelljes
- 4
- Strategjitë e mëdha të njohura në lidhje me të mësuarit e studentëve
- 5
- Teknikat për krijimin e urave efektive mes qëllimeve të kurrikulumit dhe përvojave të studentëve
- 6
- Kategoritë kryesore, avantazhet, dhe përdorimet përkatëse të strategjive mësimore
- 7
- Teknikat për krijimin e urave efektive mes qëllimeve të kurrikulumit dhe përvojave të studentëve
- 8
- Provim Gjysmëfinal
- 9
- Llojet dhe karakteristikat e vlerësimeve të ndryshme
- 10
- Teoria e matjes dhe çështjet e lidhura me vlerësimin
- 11
- Themelore, teknika verbale dhe jo-verbale efektive të komunikimit
- 12
- Llojet e komunikimit dhe bashkëveprimit që mund të nxisin diskutim në mënyra të ndryshme për qëllime të veçanta
- 13
- Llojet e burimeve në dispozicion për zhvillimin profesional dhe të mësuarit (kolegët, literaturës profesionale, shoqatat)
- 14
- Roli i shkollës si një burim për komunitetin më të madh
- 15
- Ligjet kryesore që kanë të bëjnë me të drejtat e studentëve dhe përgjegjësitë e mësimdhënësve (nevojitet arsimim të barabartë, arsimi i përshtatshëm për studentët me nevoja të veçanta, besim dhe privatësis, trajtim i duhur i studentëve)
- 16
- Provim Final
- 1
- Shpjegimi i marrëdhënies midis koncepteve të shëndetit mendor, rregullimit, normalitetit-anomalive;
- 2
- Shpjegimi i efekteve të gjenetikës dhe të faktorëve të mjedisit;
- 3
- Shpjegimi i zhvillimi të personalitetit përmes shembujve;
- 4
- Shpjegimi i structures së personalitetit
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 15% 15%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 1 15% 15%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 1 10% 10%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 40%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 60%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 3 48
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 1 14
- Detyrat
- 1 8 8
- Gjysmë finale
- 1 15 15
- Provimi përfundimtar
- 1 15 15
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 100
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 4.00
- ECTS
- 4.00