- Kodi
- EDU 104
- Emri
- Hyrje ne Pedagogji
- Semestri
- 2
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 1.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.50
- ECTS
- 4.00
- Përshkrimi
-
Kjo lëndë përcakton konceptet dhe nocionet në pedagogji, si dhe parasqet njohuri rreth vendit të pedagogjisë në shkencat sociale, proceset dhe format pedagogjike që kjo fushë përmban. Gjithashtu, kjo lëndë u ofron studentëve mësimin e teorive, subjektet kryesore të praktikave të mësimdhënies si dhe njohuri bazë rreth teorive të ndyrshme të pedaogjisë. Për këtë arsye është shumë e rëndësishme të theksohet se kjo lëndë u mundëson studentëve një mënyrë kritike të vlerësimit të zhvillimeve dhe teorive në shkencat e edukumut. Gjithashtu kjo lëndë u mundëson studentëve përcaktimin e avantazheve dhe disavantazheve e teorive të pedagogjisë në gjatë procesit të edukimit.
- Objektivat
-
Objekitva kyresore e kësaj lënde është të mundësoj mbështjetej dhe trainime rreth fushës së pedagogjisë për studentët që studiojnë në shkencat e edukimit. Kjo lëndë mundëson njohuri rreth edukmit, pedagogjisë, filozofisë së pedagogjisë, teorive dhe praktikave pedagojgike për mësuesit e ardhshëm. Gjithashtu, në këtë lëndë studentët do të fitojnë aftsësi prej objektivave të poshtëpërmendura të kësaj lënde: -do të mundësohen kuptimin e sjelljeve, qëndrimeve dhe motiveve të studentëve; -mudnëson njohjen me mënyrën bashkëkohore të mësimdhënies nëpërmjet mënyrës së komunikimit dhe nevojave të shekullit ku jetojmë. -zhvillon një kuptim reflektiv së perspektivave teorike të pedagogjisë. -zhvillon një qasje filozofike rreth mësimdhënies.
- Java
- Tema
- 1
- Hyrje
- 2
- Pedagogjia: Diskutime rreth pedagogjisë
- 3
- Modelet e te mesuarit, mesimdhenies dhe edukimit
- 4
- Pedagogjia e femijerise se hereshme: Praktikat, Parimet dhe studimet
- 5
- Pedagogjia e para shkollorit
- 6
- Pedagogjia e shkolles fillore
- 7
- Pedagogjia e Edukimit me nevoja te vecanta
- 8
- Provim Gjysmëfinal
- 9
- Pergjegjesia e mesuesit per ti mesuar
- 10
- Kultura e mesim-nxenies
- 11
- Organizimi i temave per te mesuar
- 12
- Organizimi i te mesuarit nepermjet promovimit te te mesuarit
- 13
- Ekseperincat pedagogjike te mesuesit
- 14
- Pedagogjia ne praktike
- 15
- Fillesat e perbashketa te pedagogjise dhe implimiet e saj
- 16
- Provim Final
- 1
- Mundëson studentëve të diskutojnë rreth cështjeve dhe perspektivave të ndyrshme që kanë kontribuar në fushën e pedagogjisë.
- 2
- U mundëson studentëve të formojnë progresime në rolin e edukumit të individëve.
- 3
- U mundëson studentëve të infomohet se si duhet të jetë personaliteti i një mësuesi si dhe të përshtatet me kushtet profesionale dhe humane të jetës së shkollës.
- 4
- U mundëson studentëve njohuri rreth xhvillimit të afëtsive në menaxhimin e lëndës, planifikimin dhë vlerësimin sipas teorive kryesore të pedagogjisë.
- 5
- U mundëson studentëve të zhvillojnë filozofinë e mësimshënies dhe të formojnë një portofol njohurish rreth fushës së pedagogjisë.
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 35% 35%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 3 3% 9%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 1 10% 10%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 54%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 46%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 4 64
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 1 14
- Detyrat
- 3 3 9
- Gjysmë finale
- 1 5 5
- Provimi përfundimtar
- 1 10 10
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 102
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 4.08
- ECTS
- 4.00