Aftësi Gjuhësore Akademike I

Print

Neliada Memushaj, Msc

Kodi
ELL 111
Emri
Aftësi Gjuhësore Akademike I
Semestri
0
Leksione
4.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
4.00
ECTS
6.00
Përshkrimi

Silabusi i kësaj lënde gjithëpërfshirëse u ofron studentëve praktikim sistematik të të 4 aftësive, lexim, dëgjim, të folur dhe të shkruar në nivel të përparuar. Inkurajon përmirësimin e aftësisë së të lexuarit nëpërmjet një morie tekstesh dhe artikujsh nga fusha të ndryshme. Seksioni i gramatikës mundëson njohjen dhe praktikimin e strukturave gramatikore komplekse, ndërsa pjesa e fjalorit ndihmon njohjen me fjalorin/terminologjinë kryesore nga një shumëllojshmëri tematikash. Me anë të kësaj lënde studentët mund të arrijnë një nivel më të avancuar të njohurive dhe përdorimit aktiv të gjuhës angleze.

Objektivat

Nëpërmjet këtij kursi, studentët do të jenë në gjendje të përforcojnë të kuptimin e strukturave gramatikore me ndihmën e një sërë ushtrimesh. Ata do të jenë në gjendje të përdorin ushtimet e dëgjimit si aktivitetet e të folurit të kontrolluar që i çojnë ata të arrijnë aftësi të të folurit. Për sa i përket aftësisë së leximit: studentët do të jenë në gjendje të praktikojnë aftësitë e leximit si skanimi, leximi intensiv për një qëllim të caktuar, të kuptuarit e strukturave të tekstit, etj. Në seksionin e të shkruarit, studentët do të jenë në gjendje të përmirësojnë dhe zhvillojnë aftësitë e tyre të të shkruarit dhe të prodhojnë letra, email, propozime, ese, raporte, tregime dhe rishikime.

Java
Tema
1
Hyrje në lëndë: Kërkesat dhe Vlerësimi. Politikat e klasës.
2
Orientimi akademik: Vlerësimi i aftësive akademike. Mendojmë për kulturën akademike. Të menduarit në mënyrë kritike. Shmangia e plagjiaturës. Njohja e variacionit midis lëndëve akademike. Fokusohemi në fjalorin akademik.
3
Kapitulli 1: Zgjedhjet dhe Implikimet. Leximi: Hulumtimi i teksteve për ese, Skim dhe Skanim. Identifikimi i sekuencës së ideve. Identifikimi i kuptimeve të nënkuptuara. Nxjerrim kuptimin e fjalëve. Ndërtimi i fjalorit: mbiemra. Të dëgjuarit dhe të folurit: Prezantimi dhe sqarimi i termave kyç.
4
Kapitulli 1: Zgjedhjet dhe Implikimet. Aftësitë e të shkruarit: Të kuptuarit se si organizohen llojet e eseve. Hartimi i hyrjes së një eseje. Gjuhë për të shkruar, njohuri të përbashkëta. Praktika gramatikore dhe e fjalorit: shmangia e përsëritjes së "asaj" dhe "atyre". Lidhja e pjesëve të tekstit.
5
Kapitulli 2: Rreziqet. Leximi: Përzgjedhja dhe prioritizimi i asaj që lexoni. Mendojmë për informacionet e njohura. Mxjerrim kuptimin e fjalëve. Ndërtimi i fjalorit: bashkëvendosjet dhe shënuesit shkak-pasojë. Të dëgjuarit dhe të folurit: Përgatitja e slajdeve për prezantim. Zgjedhja dhe prezantimi i grafikëve.
6
Kapitulli 2: Rreziqet. Aftësitë e të shkruarit: Përdorimi i pohimeve për të planifikuar esetë dhe mbështetja e pohimeve me prova. Praktika e gramatikës dhe fjalorit: Fraza emërore / emra të numërueshëm dhe të panumërueshëm / parashtesa.
7
Aftësitë e ligjëratës A Përgatitja për leksion: Stilet e ligjërimit dhe rishikimi i informacionit bazë. Dëgjimi: Kuptimi i qëllimeve dhe përmbajtjes së leksionit. Identifikimi i pikave kryesore dhe dytësore. Fokusi gjuhësor: Përsëritje dhe riformulim. Vazhdimi: Marrja dhe rishikimi i shënimeve.
8
Provim gjysmëfinal
9
Kapitulli 3 Gjuha dhe komunikimi Lexim: Parashikimi i përmbajtjes së një teksti. Leximi për detaje. Skanimi për informacion. Nxjerrim shprehitë e nënkuptuara. Ndërtimi i fjalorit: mbiemra. Të menduarit për mënyrat e mbajtjes së shënimeve. Të dëgjuarit dhe të folurit: Bërja e sugjerimeve në punën në grup. Shqiptimi: theksi në mbiemrat që mbarojnë me -ic dhe -ical.
10
Kapitulli 3 Aftësitë e të shkruarit në gjuhën dhe komunikimin: Duke iu referuar punës së të tjerëve. Përdorimi i referencave në tekst. Gjuha e shkrimit: foljet raportuese. Praktika e gramatikës dhe fjalorit: Klauzola jopersonale. Familjet e fjalëve. Emrat me mbiemra të lidhur që mbarojnë me -ic dhe -ical. Foljet raportuese.
11
Kapitulli 4 Dallimi dhe diversiteti Leximi: Mendojmë për atë që tashmë dimë. Lexojmë në detaje. Marrja e shënimeve. Ndërtimi i fjalorit: bashkëngjitjet mbiemërore. Mbledhja e informacionit për një ese. Marrja e shënimeve për shkrimin e esesë. Të dëgjuarit dhe të folurit: Puna me kolegët: gjenerimi i ideve dhe raportimi. Shqiptimi: ndarja e të folurit në njësi.
12
Kapitulli 4 Dallimi dhe diversiteti Shkrimi: Gramatika e foljeve raportuese. Krahasimi dhe kontrasti. Raportimi i asaj që lexoni. Praktika gramatikore dhe e fjalorit: Lidhja e pjesëve të tekstit: lidhëzat dhe lidhëzat e fjalive. Foljet njëfjalëshe dhe foljet shumëfjalëshe. Familjet e fjalëve.
13
Aftësitë e ligjërimit B Përgatitja për ligjëratë: Përdorimi i strategjive përgatitore. Bërja e parashikimeve përpara se të fillojë një leksion. Të dëgjuarit: Bërja e parashikimeve gjatë një leksioni. Identifikimi i ndryshimit të temës. Përdorimi i simboleve dhe shkurtesave në shënime. Fokusi gjuhësor: Organizimi i pyetjeve dhe ndryshimeve të temave. Vazhdim: Zgjerimi i fjalorit.
14
Kapitulli 5 Bota në të cilën jetojmë Leximi: Njohja e plagjiaturës. Identifikimi i ideve kryesore në një tekst. Përmbledhim atë që lexojmë. Ndërtimi i fjalorit: folje njëfjalëshe dhe folje me shumë fjalë. Fjalori në kontekst: ndajfolje mbrojtëse. Të dëgjuarit dhe të folurit: Arritja e një konsensusi në punën në grup. Shqiptimi: kontraste.
15
Kapitulli 5 Bota në të cilën jetojmë Shkrimi: Përdorimi i parafrazave. Përfshijmë citate në shkrime. Praktika gramatikore dhe e fjalorit: Artikujt: parafjalë zero dhe komplekse.
16
Provim Final
1
Studentët do të mund të kuptojnë dhe komentojnë tekste komplekse bazuar në argumente të veçanta e me tematikë të ndryshme .
2
Përvetësimi i aftësive e të dëgjuarit nëpërmjet një sërë aktivitetesh
3
Zhvillimi i aftësive të të shkruarit nëpërmjet stileve dhe llojeve reale të të shkruarit
4
Përforcimi i kuptimit të strukturave gramatikore.
5
Përvetësimi i aftësive të të lexuarit nëpërmjet skimming, scanning, intensive reading etc.
6
ZhvilIimi i aftësive të të folurit nëpërmjet aktiviteteve të të folurit.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 30% 30%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
1 20% 20%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
0 0% 0%
Përqindja totale e vlerësimit
50%
Përqindja e provimit përfundimtar
50%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 4 64
Orë studimi jashtë klasës
14 3 42
Detyrat
1 10 10
Gjysmë finale
1 5 5
Provimi përfundimtar
1 8 8
Të tjera
1 15 15
Ngarkesa totale e punës
144
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
5.76
ECTS
6.00