Edukimi Special

Print

Erilda Ajaz, Msc

Kodi
EDU 210
Emri
Edukimi Special
Semestri
4
Leksione
3.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.00
ECTS
5.00
Përshkrimi

Kursi jep një pasqyrë të përgjithshme të Arsimit Special. Koncepte të ndryshme themelore të përdorura në vend për të iu referuar arsimit special sqarohen, si dhe parimet e përdorura në praktikën e edukimit special mbulohen në detaje. Në kurs diskutohen gjerësisht shtresëzimet e personave me aftësi të vecanta dhe shkaqet e përbashkëta të cilat çojnë në aftësitë e kufizuara. Mënyra të ndryshme me të cilat mund të njihen dhe trajtohen nxënësit me nevoja të veçanta gjithashtu formojnë një pjesë të kursit. Përveç kësaj, në kurs trajtohen edhe kurrikula dhe nevojat mësimore të studentëve të talentuar.

Objektivat

Java
Tema
1
Aspekte psikologjike të arsimit special
2
Baza ligjore për arsimin e fëmijëve me nevoja të vecanta, dhe politikat sociale dhe arsimore për arsimimin e fëmijëve me nevoja të vecanta
3
Neuropsikologjia, dhe psikologjia zhvillimore e fëmijve me aftësi të vecanta
4
Strategjitë dhe politikat e miratuara për arsimin e fëmijve me nevoja të vecanta
5
Verbëria dhe paaftësia vizuale- Fokusimi në zhvillimin e fëmijës , aftësitë perceptuese dhe motorike dhe zhvillimit kognitiv duke përfshirë implikimet arsimore të këtij hulumtimi për nxënës dhe mësues .
6
Fëmijët me probleme në të dëgjuar, problemet në zhvillim me të cilat hasen këto fëmijë dhe metodologjitë e adaptuara për edukimin e tyre.
7
Perspektiva sociale psikologjike - vlerësimi , zbulimi i aftësisë së kufizuar të fshehur ose të mësuarit tek nxënësit me vështirësi në të nxënë.
8
Provim Gjysmëfinal
9
Cfarë është Dyslexia ? Marrëdhënia e simptomës së disleksias me proceset e tjera të të lexuarit . Ndikimi i Dyslexia në procesin e mësimdhënies dhe nxënies.
10
Rolet dhe përgjegjësitë e mësuesit, psikologut arsimor dhe personelit tjetër specialist në edukimin e fëmijëve me nevoja të vecanta.
11
Fëmijët autikë dhe arsimimi i kësaj shtrese shoqërore
12
Përdorimi I hulumtimit psikologjik për tu fokusuar tek nxënësit me vështirësi në të dëgjuar
13
Perspektiva dhe realitete të edukimit të fëmijëve me vështirësi në të nxënë në Shqipëri
14
Debate rreth gjithëpërfshirjes dhe përjashtimit social.
15
Përdorimi i hulumtimit psikologjik në studimin rreth nxënësve me nevoja të vecanta.
16
Provim Final
1
Nxënësit do të jenë të aftë të demonstrojnë njohuri të plota dhe një të kuptuar të thellë të karakteristikave të fëmijëve me nevoja të vecanta.
2
Nxënësit do të jenë të aftë të aplikojnë njohuritë e hulumtimit psikologjik në vlerësimin e metodave arsimore që përdoren për fëmijët me nevoja të vecanta.
3
Nxënësit do të jenë të aftë të përfshihen në debate dhe diskutime rreth arsimit special dhe gjithëpërfshirës duke përfshirë rritjen e vetëdijes rreth cështjeve që kanë të bëjnë me arsimin e fëmijëve me nevoja të vecanta.
4
Nxënësit do të jenë të aftë të përdorin njohuritë mbi metodologjitë kërkimore dhe statistikore për të analizuar dhe vlerësuar punën kërkimorenë kuadër të edukimit special.
5
Nxënësit do të jenë të aftë të dallojnë midis llojeve të ndryshme të aftësive të vecanta dhe të dinë ti shpjegojnë ato bazuar në parimin e një arsimimi gjithëpërfshirës.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
0 0% 0%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
0 0% 0%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
0 0% 0%
Përqindja totale e vlerësimit
0%
Përqindja e provimit përfundimtar
100%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 3 48
Orë studimi jashtë klasës
14 5 70
Detyrat
0 0 0
Gjysmë finale
0 0 0
Provimi përfundimtar
1 3 3
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
121
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
4.84
ECTS
5.00