Aftësi të Avancuara të Këshillimit

Print

Ana Uka, PhD

Kodi
PSD 323
Emri
Aftësi të Avancuara të Këshillimit
Semestri
5
Leksione
3.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.00
ECTS
5.00
Përshkrimi

Aftësitë e Avancuara të Këshillimit është projektuar si një kurs që zhvillon aftësitë më të avancuara të vlerësimit dhe këshillimit në punën me klientë të ndryshëm dhe grupet. Aftësitë në rast konceptimin dhe vlerësimin e rrezikut të vetëvrasjes, aftësive këshilluese të krizës dhe aftësi të përparuara në punën me tema, tregimet dhe spotet e verbëra, prezantohen. Aftësi për të punuar me marrëdhënien terapeutike janë të përshkruara, duke përfshirë përdorimin e kujdesshëm të vetë-zbulimit, menjëhershmërinë, riformulimin dhe normalizimin. Në nivel bazë fjala"aftësi" i referohet mjeteve ndërpersonale që këshilltarët duhet të posedojnë ose vënë në përdorim, për të komunikuar në mënyrë efektive me klientët: të dëgjuarit dhe duke marrë pjesë; parafrazimi dhe duke përmbledhur; duke bërë pyetje; duke inkurajuar klientët që të jenë specifik dhe duke ofruar format e sfidës kur është e nevojshme. Studentët gjithashtu do të zhvillojnë aftësitë e këshillimit me në fokus zgjidhjen, teknikat e relaksimit për të reduktuar ankthin, dhe aftësitë e të folurit në telefon dhe web-këshillimit. Aktivitetet mësimore ofrojnë mundësi për vetë-reflektim dhe praktikë të vazhdueshme me moshatarët në grupe treshe.

Objektivat

Aftësitë teknike dhe praktike të marra përmes këtij kursi janë: 1. Studentët do të mësojnë dhe demonstrojnë aftësitë e avancuara të tilla si menjëhershmëria, sfida, dhe vetë-zbulimi. Këto aftësi do të modelohen dhe praktikohen si pjesë e takimeve javore në klasë. 2. Studentët do të mësojnë në lidhje me strategjitë e këshillimi përmes ekspozimit në këto metoda: (a) në leximet, (b) në diskutimet në klasë dhe (c) dramave. 3. Nxënësit do të mësojnë në lidhje me praktikën e etikës në këshillim, në një shumëllojshmëri kontekstesh përmes dramave dhe diskutimeve gjatë kohës në klasë. [Studentët janë të inkurajuar fuqimisht për të rilexuar Standardet Etike të Këshillimit të Shoqatës Amerikane në fillim të kursit.

Java
Tema
1
Prezantimi i aftësive këshilluese dhe kuptimi i vetvetes përmes zhvillimit personal: Zhvillimi si ndihmës i dëgjimit; Të kuptuarit se vetëkuptimi është thelbësor; Zbulimi i sfidave të praktikës etike; Përgatitja për të kuptuar të tjerët.
2
Kujdesi për veten dhe mirëmbajtja e praktikave të mira: Edukimi i rritjes suaj personale; Ballafaqimi me shpërqendrimet e brendshme; Marrja e reagimeve për të zhvilluar vetëdijen tuaj; Duke çuar zhvillimin personal më tej.
3
Të jesh një ndihmës i të dëgjuarit dhe të njohësh pengesat e tua për të dëgjuar: Rëndësia e të dëgjuarit në komunikim është e madhe. Njerëzit shpesh përqendrohen në aftësinë e tyre të të folurit duke besuar se: të folurit e mirë = komunikimi i mirë. Aftësia për të folur mirë është një komponent i domosdoshëm për një komunikim të suksesshëm. Aftësia për të dëgjuar është po aq e rëndësishme. Ekzistojnë disa pengesa për të dëgjuar, të cilat do të ndikojnë në procesin e dëgjimit.
4
Cilësitë, aftësitë dhe njohuritë për të dëgjuar: Ju duhet të zhvilloni vetëdijen për veten, të jeni të vetëdijshëm kur burimet tuaja personale po shterojnë dhe të siguroni që situata juaj e punës është e sigurt. Nëse do të kaloni kohë duke dëgjuar problemet e njerëzve të tjerë, duhet të zhvilloni qëndrueshmëri, guxim, vetëdije dhe praktikë të mirë.
5
Vendosja e një marrëdhënie ndihme dhe fillimi i diskutimit: Të kuptuarit se si njerëzit i përjetojnë problemet; Puna me modelin BEST-I BEST-R; Njohja e shenjave të shqetësimit; Duke parë çështjet që shkaktojnë shqetësime
6
Thellimi i të kuptuarit: Komunikimi efektiv është thelbësor për ndërtimin e besimit, dhënien e informacionit dhe zgjidhjen e suksesshme të çdo përpjekjeje për zgjidhjen e problemeve. Në të vërtetë, komunikimi efektiv midis tutorit dhe tutesë është një gur themeli i një përvoje të suksesshme tutorimi, dhe si i tillë, mund të jetë një proces i frikshëm. Një mësues i trajnuar mirë duhet të mashtrojë shumë detyra, të tilla si fillimi i bisedës, krijimi i marrëdhënies, dëgjimi me vëmendje, pyetjet, kujtimi i detajeve, dhënia e udhëzimeve, lejimi i praktikës, bërja e referimeve dhe përfundimi i sesionit. Prandaj, është e rëndësishme që tutori të ketë aftësitë e komunikimit të nevojshme për të angazhuar tutën në një proces efektiv të të mësuarit.
7
Puna me veprim dhe përfundime: Duke marrë parasysh ndikimin e shoqërisë në qëndrimet; Duke parë qëndrimet tuaja; Diskutimi i çështjeve të natyrës seksuale; Të menduarit për mjedisin e punës; Marrja e një qasje pozitive
8
Provimi i ndërmjetëm: Prezantimi i aftësive këshilluese dhe kuptimi i vetvetes përmes zhvillimit personal; Të jesh një ndihmës i të dëgjuarit dhe të njohësh pengesat e tua për të dëgjuar; Cilësitë, aftësitë dhe njohuritë për të dëgjuar
9
Të jesh i përgatitur për probleme të zakonshme personale: Të thuash se të gjithë janë ndryshe është një e vërtetë e qartë. Çdo individ ka përvojën e tij të veçantë të rritjes, me përzierjen e tyre të: Kulturës - në terma të gjerë si në kulturën kombëtare, por edhe kulturën e veçantë rajonale ose lokale; Ndikimet socio-politike dhe ekonomike; Prejardhja familjare, qëndrimet dhe vlerat familjare, vendi në familje, rregullat dhe rolet familjare; Përvoja arsimore; Përvojat e grupeve të kolegëve, të cilat janë veçanërisht të fuqishme në adoleshencë; Predispozitat biologjike; Personaliteti dhe atributet.
10
Kuptimi i njerëzve nga një këndvështrim shoqëror: Duke marrë parasysh ndikimin e shoqërisë në qëndrimet; Duke parë qëndrimet tuaja; Diskutimi i çështjeve të natyrës seksuale; Të menduarit për mjedisin e punës; Marrja e një qasje pozitive
11
Kuptimi i njerëzve nga perspektiva psikologjike: Shikimi i përvojave të fëmijërisë; Të mësuarit rreth ndryshimit; Trajtimi i keqardhjes; Përballja me emocione të vështira; Trajtimi i problemeve të marrëdhënieve
12
Përballimi i llojeve të ndryshme të bisedave ndihmëse: Cilado qoftë titulli i punës, roli juaj i ndihmësit të dëgjimit ka një theksi paksa i ndryshëm për sa i përket aftësive dhe përqendrimit, bazuar në: Nevojat e kërkuesit të ndihmës; Prirjet tuaja personale; Mënyra e komunikimit; Pritjet e rolit tuaj.
13
Ballafaqimi me vështirësitë: Menaxhimi i kërkesave për kohën dhe aftësitë tuaja; Përcaktimi i kufijve të rolit tuaj; Parandalimi i dëmtimit të kërkuesit të ndihmës; Trajtimi i ankesave. Roli dhe cilësitë e një ndihmësi dëgjues dhe ndihmës
14
Dhjetë apo më shumë aftësi kyçe të këshillimit: "Shkathtësitë" i referohen mjeteve ndërpersonale që këshilltarët duhet të posedojnë ose të fitojnë, në mënyrë që të komunikojnë në mënyrë efektive me klientët: dëgjimi dhe pjesëmarrja; parafrazimi dhe përmbledhja; duke bërë pyetje; inkurajimi i klientëve për të qenë specifik dhe ofron forma të sfidës kur është e nevojshme. Studentët gjithashtu do të zhvillojnë aftësi këshilluese të fokusuara në zgjidhje, teknika relaksimi për të zvogëluar ankthin dhe aftësi telefonike dhe këshilluese në internet.
15
Dhjetë burime për të përmirësuar aftësitë tuaja të këshillimit: Clay, R. A. (2017). Coping with challenging clients. Monitor on Psychology, 48(7), 55. Retrieved from https://www.apa.org/monitor/2017/07-08/challenging-clients Cynkar, A., & Schwartz, D. (2007). Facing your first clients. GradPSYCH Magazine, 9. Retrieved from https://www.apa.org/gradpsych/2007/09/clients Meyers, L. (2014, August 18). Connecting with clients. Retrieved from https://ct.counseling.org/2014/08/connecting-with-clients Swift, J. K., & Greenberg, R. P. (2012). Premature discontinuation in adult psychotherapy: A meta-analysis. Journal of Consulting and Clinical Psychology, 80(4), 547-559. doi: 10.1037/a0028226
16
Provim final.
1
Të aplikojë aftësi të avancuara të këshillimit për një gamë të ndërveprimeve me klientët, duke përfshirë dhe duke punuar me tema, tregime dhe spote të verbër; aftësitë e këshillimit me në fokus zgjidhjen; dhe teknikat e relaksimit
2
Të zhvillojë genograme për të hartuar strukturat familjare dhe për të aplikuar genograme për vlerësimin e historive të familjeve të klientëve
3
Të zhvillojë dhe të aplikojë aftësitë në rast konceptimin për të kuptuar faktorët bazë që kontribuojnë në problemet e paraqitura të klientit
4
Të përdorë parimet e vlerësimit të rrezikut të vetëvrasjes dhe të identifikojë faktorët e rrezikut dhe shenjat paralajmëruese
5
Të kuptojë dhe të aplikojë ndërhyrjet e këshillimit në krizë në seancat praktike dhe të krahasojë me modelet e tjera të këshillimit
6
Të aplikojë aftësitë e këshilluesit vetë-zbulimi, menjëhershmëria, normalizimi dhe riformulimi i përshtatshëm për të ndërtuar një marrëdhënie këshillimi dhe për të zhvendosur perspektivën e klientit
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 40% 40%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
0 0% 0%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 10% 10%
Përqindja totale e vlerësimit
50%
Përqindja e provimit përfundimtar
50%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 3 48
Orë studimi jashtë klasës
14 2 28
Detyrat
0 0 0
Gjysmë finale
1 19 19
Provimi përfundimtar
1 30 30
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
125
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
5.00
ECTS
5.00