Këshillim i Bashkëmoshatarëve

Print

Erilda Ajaz, Msc

Kodi
PSD 311
Emri
Këshillim i Bashkëmoshatarëve
Semestri
5
Leksione
3.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.00
ECTS
5.00
Përshkrimi

Këshillimi i bashkëmoshatarëve do të përcaktohet si një shumëllojshmëri sjelljesh ndër personale të marra përsipër nga jo profesionistë ,që kanë ndërmarrë një rol ndihmës me një person tjetër. Ky është një kurs hyrës universitar që do të prezantojë konceptet e ndihmës mes bashkëmoshatarëve së bashku me komunikimin bazë dhe aftësitë e këshillimit. Ky kurs nuk është dizajnuar me qëllim që të trajnojë studentët që të bëhen këshilltare profesionistë apo si zëvendësues për trajnim formal të kërkuar për punësim të veçantë në fushën e shëndetit mendor.

Objektivat

Ky kurs ka për qëllim të përgatisë studentët sesi të: Demonstrojnë aftësi këshilluese themelore si sjellje, si pjesëmarrës, teknika pyetjesh të hapura e të mbyllura, aftësi vëzhgimi të klientit, inkurajim, perifrazim, reflektim i ndjenjave dhe përmbledhje. Zhvillojnë aftësitë e komunikimit të nevojshme në marrëdhëniet ndër personale. Zhvillojnë një ndjenjë të etikës personale teksa lidhen me marrëdhëniet ndihmëse. Zhvillojnë një vetë-ndërgjegjësim personal që përputhet me atë të një ndihmësi fillestar. Zhvillojnë një vetëdije të këshillimit në çështjet multi kulturore (p.sh., racore / etnike, gjinore, paaftësisë). Artikulojnë parimet e Modelit prej tre fazash të Ndihmësit të Kualifikuar të Gerard Egan.

Java
Tema
1
Përmbledhje e kursit dhe Hyrje në këshillim.
2
Vlerat dhe etika e këshilltarit.
3
Këshillim me personin në qendër.
4
Raste-analize në klasë.
5
Këshillim shumë kulturor.
6
Pjesëmarrje dhe dëgjim.
7
Riparaqitje dhe këshillim psiko-dinamik.
8
Provim gjysëmfinal.
9
Pasqyrim i ndjenjave.
10
Integrim i fazës së eksplorimit.
11
Terapi njohëse-sjelljeje.
12
Teori ndër personale/ Dinamika e grupit.
13
Përmbledhje e fazës së veprimit.
14
Përfundimi dhe integrimi i aftësive I
15
Përfundimi dhe integrimi i aftësive II
16
Provim final
1
Kuptimi i qëllimit të këshillimit të bashkëmoshatarëve
2
Njohja e kornizës historike dhe teorike të këshillimit të bashkëmoshatarëve.
3
Zhvillimi i një vetëdije të këshillimit në çështjet shumë kulturore (p.sh., racore / etnike, gjinore, paaftësisë).
4
Zhvillimi i një vetë-ndërgjegjësimi personal që përputhet me atë të një ndihmësi fillestar.
5
Zhvillimi i një ndjenje të etikës personale teksa lidhen me marrëdhëniet ndihmëse.
6
Zhvillimi i aftësive të komunikimit të nevojshme në marrëdhëniet ndër personalë.
7
Demonstrim i aftësive këshilluese themelore si sjellje, si pjesëmarrës, teknika pyetjesh të hapura e të mbyllura, aftësi vëzhgimi të klientit, inkurajim, perifrazim, reflektim i ndjenjave dhe përmbledhje.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 40% 40%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
0 0% 0%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
0 0% 0%
Përqindja totale e vlerësimit
40%
Përqindja e provimit përfundimtar
60%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 3 48
Orë studimi jashtë klasës
14 5 70
Detyrat
0 0 0
Gjysmë finale
1 8 8
Provimi përfundimtar
1 8 8
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
134
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
5.36
ECTS
5.00