Psikologjia e Adoleshentit

Print

Ana Uka, PhD

Kodi
PSY 224
Emri
Psikologjia e Adoleshentit
Semestri
4
Leksione
3.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.00
ECTS
5.00
Përshkrimi

Fokusi i këtij kursi është mbi zhvillimin e adoleshentëve, zhvillimin emocional, zhvillimin mendor, interesat, qëndrimet dhe sjelljet sociale, zhvillimin moral, dhe problemet e përbashkëta të moshës. Psikologjia e adoleshentit është një fushë tërheqëse e cila përpiqet të kuptojë të gjitha aspektet e zhvillimit njerëzor dhe ndryshimet, duke përfshirë edhe ato fizike, mendore, sociale, morale, dhe ndryshimet emocionale gjatë periudhës së adoleshencës. Për shkak të natyrës komplekse të sjelljes së adoleshentëve, një teori e vetme nuk mund të shpjegojë në mënyrë adekuate të gjitha aspektet e tij. Prandaj, fusha e psikologjisë së adoleshentit nuk ofron asnjë të vërtetë absolute. Përkundrazi, ajo është e përbërë nga teori të shumta dhe shumë shpjegime të ndryshme rreth zhvillimit të një adoleshenti. Ekziston një diversitet në mesin e interesave shkencore të hetuesve që studiojnë zhvillimin e adoleshentëve, dhe gjetjet e tyre janë të ushqyer nga kureshtja intelektuale dhe shkencore, si dhe një dëshirë për të përsosur mirëqenien dhe trajtimin e adoleshentëve përmes negociatave me prindërit, arsimtarët, mjekët, dhe punonjësit e shërbimit psiko-social ne shkolla.

Objektivat

Qëllimi i këtij kursi është që të prezantojë studentët me teoritë, hulumtimet, metodologjitë dhe gjetjet empirike në studimin e adoleshencës. Faktorët fizike, sociale, emocionale dhe kulturore do të diskutohet. Objektivat e kursit: - Marrja njohurive bazë teorike dhe empirike në lidhje me zhvillimin biologjik, njohës, dhe psikosocial gjatë adoleshencës; - Kuptojnë hulumtimet në fushën e zhvillimit të adoleshentëve dhe si mund të aplikohet në botën e reale; - Vlerësojnë diversitetin e përvojës së doleshentëve; - Përmirësimi i aftësive të të menduarit dhe të shkruarit kritik.

Java
Tema
1
Hyrje në kurs: -Hyrje në kërkesat e kursit -Hyrje në silabusin e kursit - Kontekstet e adoleshencës
2
Kalimet biologjike në adoleshencë: -Ndryshimet fizike - Maturia seksuale në adoleshencë - Tranzicioni emocional
3
Kalimet njohëse në adoleshencë: -Të menduarit abstrakt dhe arsyetimi logjik në adoleshencë - Metakonjicion and zhvillimi i koncepteve abstrakte - Konjicioni
4
Familjet dhe adoleshenca: -Marrëdhëniet e adoleshentëve me prindërit - Konflikti familjar dhe shëndeti mendor në adoleshencë - Marrëdhëniet motra-vëllezër dhe kontekstet e familjes
5
I/ e ftuar – Shkrimtare e librit “Adoleshenca në filtrin e dashurisë: - Si zhvillohen adoleshentët sot? - Roli i prindërv në zhvillimin e adoleshentëve - Shoqëria dhe dashuria në adoleshencë
6
Adoleshenca dhe grupet e bashkëmoshatarëve: -Ndryshimet në marrëdhëniet me bashkëmoshatarët ndërkohë që ata zhvillohen nga ana emocionale dhe sociale - Intimiteti në marrëdhëniet me bashkëmoshatarët - Presioni i bashkëmoshatarëve dhe besimi në adoleshencë
7
Shkolla dhe arritjet: -Klima e shkollës dhe arritjet akademike në adoleshencë - Ndikimi i shokëve/shoqeve në arritjet akademike të adoleshentëve - Partneritetet familje-shkollë dhe arritjet e adoleshentëve
8
Provim gjysëmfinal.
9
Puna dhe koha e lirë: -Aktivitetet e kohës së lirë dhe zhvillimi i adoleshentëve - Pjesëmarrja e shkollës, aktivitetet prosociale dhe arritjet akademike - Punësimi i adoleshentëve dhe ndikimi në zhvillimin e tyre
10
Zhvillimi i identitetit dhe autonomia: -Zhvillimi i identitetit dhe marrëdhëniet e bashkëmoshatarëve në adoleshencë - Vetë-varësia dhe procesi i vendimmarrjes personale në adoleshencë - Proceset dhe perspektivat kyce teorike në zhvillimin e autonomisë gjatë adoleshencës - Dimensionet e shumëfishta të autonomisë
11
Intimiteti: -Intimiteti si cështje e adoleshentit - Perspektivat teorike në intimitetin e adoleshentit - Atashimi në adoleshencë - Flirtimi dhe romanca - Intimiteti dhe zhvillimi psikosocial i adoleshentit
12
Seksualiteti: -Adoleshenca si një moshë kurioziteti dhe eksperimentimi - Mosha e romancës - Seksualiteti adoleshent: sugjerime për prindërit dhe kujdestarët e tjerë - Konkluzione
13
Problemet psikosociale: -Tranzicionet sociale të adoleshentëve - Shoqëria e bashkëmoshatarëve në adoleshencë - Funksionet e grupeve të bashkëmoshatarëve dhe reduktimi i supervizimit të të rriturve - Ndryshimet zhvillimore, problemet, crregullimet dhe ndërhyrjet
14
Morali dhe zhvillimi i karakterit I: -Pika e ndërprerjes së moralit me adoleshencën - Cfarë është “morali” në studimin e zhvillimit të moralit? - Si studiohen më mirë zhvillimi i moralit dhe karakterit në adoleshencë
15
Morali dhe zhvillimi i karakterit II: - Cilat janë ndikimet e mëdha të moralitetit në adoleshencë - Cila është kultura e moralit në adoleshencë? - Gjykimi moral dhe zhvillimi I altruizmit në adoleshencë
16
Provim final.
1
Të shpjegojë perspektivat kryesore të psikologjisë: sjelljes, njohëse, dhe social-kulturore
2
Të aplikojë konceptet në marrëdhëniet mes mjedisit social dhe sjelljes individuale.
3
Të analizojë në mënyrë kritike teoritë që shpjegojnë zhvillimin e adoleshentit dhe sjelljen sociale.
4
Të shpjegojë diversitetin e eksperiencës së adoleshentëve
5
Të përdorin të menduarit dhe të shkruarit kritik
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
0 0% 0%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
5 10% 50%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
0 0% 0%
Përqindja totale e vlerësimit
50%
Përqindja e provimit përfundimtar
50%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 3 48
Orë studimi jashtë klasës
14 3 42
Detyrat
5 3 15
Gjysmë finale
0 0 0
Provimi përfundimtar
1 20 20
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
125
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
5.00
ECTS
5.00