- Kodi
- EDU 213
- Emri
- Menaxhimi i Klasës
- Semestri
- 3
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 0.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.00
- ECTS
- 5.00
- Përshkrimi
-
Kursi është një prezantim me ambientin e klasës i cili ju përgatit: për të organizuar një klasë ,për të krijuar politikat dhe procedurat , për të krijuar dhe mbajtur marrëdhënie bashkëpunuese me prindërit ,për të ofruar në mënyrë efektive reagime të studentëve ,për të motivuar sjelljen e dëshiruar të studentëve dhe kërkimeve profesionale të literaturës.
- Objektivat
-
Qëllimi i këtij kursi është t’ ju ndihmojë të pasuroni mjedisin e klasës , Të përsosurit e metodave mësimore për të minimizuar përçarjet në klasë dhe mbështesni sjelljen pro sociale në klasë. Të kuptuarit e konceptit te menaxhimit të klasës . Të zhvillojnë aftësitë dhe strategjitë për krijimin dhe mbrojtjen e mjedisit për të mësuar në kushtet e klasës. Të përmirësojnë njohuritë në menaxhimin e kohës, vendit të punës , punës në grup, diskutimeve dhe komunikimit me studentët dhe prindërit.
- Java
- Tema
- 1
- Hyrje- Prezantimi me lëndën, objektivat, detyrat dhe mënyrat e vlerësimit
- 2
- Përkufizimi i menaxhimit të klasës dhe prezantimi me konceptet bazë
- 3
- Krijimi i një ambienti pozitiv dhe të ngrohtë në klasë
- 4
- Rregullat dhe procedurat e ndjekura në klasë
- 5
- Planifikimi dhe Përgatitja e orës së mësimit
- 6
- Mbajtja e ritmitnë klasë , rrjedhshmëria e orës së mësimit
- 7
- Mësuesi efektiv dhe i suksesshëm neëmenaxhimin e klasës
- 8
- Komunikimi i detyrave të shtëpisë dhe kontrolli i aktiviteteve të nxënësve
- 9
- Provim gjysmë-final
- 10
- Teknikat e menaxhimit të klasës
- 11
- Problematikat sociale në klasë. Bullizmi
- 12
- Sjellja korrekte në klase, mardhënia mësues-nxënës
- 13
- Problemet dhe sfidat në klasë. Zgjidhje të mundshme të situatave problematike
- 14
- Menaxhimi i klasave me nxënës me nevoja të veçanta
- 15
- Partenriteti mësues-prind
- 16
- Provim Final
- 1
- Përmirësojnë të kuptuarit e konceptit të menaxhimit dhe disiplinës së klasës.
- 2
- Zhvillojnë aftësitë dhe strategjitë në krijimin dhe mbrojtjen e një mjedisi për të mësuar në kushtet e klasës.
- 3
- Shpjegojnë ndër lidhshmërinë e kurrikulës, udhëzimit, vlerësimit dhe efektin e tyre në menaxhimin e klasës.
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 30% 30%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 1 20% 20%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 1 10% 10%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 60%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 40%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 3 48
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 3 42
- Detyrat
- 1 5 5
- Gjysmë finale
- 1 5 5
- Provimi përfundimtar
- 1 13 13
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 113
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 4.52
- ECTS
- 5.00