- Kodi
- PRD 220
- Emri
- Drejtshkrim dhe Shkrim Shkollor
- Semestri
- 0
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 0.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.00
- ECTS
- 5.00
- Përshkrimi
-
Kjo lëndë i prezanton studentët me konceptet bazë të zhvillimit gjuhësor dhe të përvetësimit të gjuhës. Theksi vihet mbi fonologjinë, sintaksën, semantikën dhe pragmatikën në gjuhën e dytë/efikasitetin në leximin e parë nga këndvështrimi sociolinguistikë. Theks i mëtejshëm vihet mbi zhvillimin e njohurive, aftësive dhe disponimit të studentëve në përqafimin e faktorëve të duhur socio kulturorë dhe të mjedisit ku ndodhen për nevojat e ndryshme të popullsive me kërkesa të ndryshme gjuhësore apo kulturore ose me arsim të posaçëm. Lënda përmban vlerësim, zhvillim kurrikule, përzgjedhje të materialeve dhe aktivitete me shkrim.
- Objektivat
-
1.Shkrim të paragrafëve sipas një ideje të përcaktuar qartë; 2. Shkrim të paragrafëve me rrjedhë logjike nga fjalia në fjali; 3. Bashkërenditje dhe nënrenditje të saktë të ideve sipas ideve të kontrollit të paragrafëve; 4. Identifikim të kryefjalë-kallëzuesve në fjali dhe shkrim i fjalive të plota; 5. Përcaktim, identifikim dhe shkrim paragrafësh që përmbajnë fjali të thjeshta, të përbëra, të ndërlikuara, dhe të përbëra të ndërlikuara në një larmi motivesh; 6. Shkrim i fjalive që kanë përputhjen e duhur kryefjalë-kallëzues; 7. Shkrim i fjalive që tregojnë përdorimin e duhur të presjes, pikëpresjes dhe pikësimit fundor; 8. Identifikim dhe korrigjim të fragmenteve, fjali të ndërthurura dhe ndarja me presje; 9. Ruajtja e vijueshmërisë së kohës në fjali të veçanta dhe në paragrafë; 10. Përdorimi i duhur i pjesëve kryesore të foljeve të zakonshme të çrregullta; 11. Korrigjimi i problemeve të zakonshme me përemrat, mbiemrat dhe ndajfoljet, kapitalizmi, përvetësimi, lakimi dhe përdorimi.
- Java
- Tema
- 1
- Hyrje në kurs
- 2
- Strategjitë e drejtshkrimit dhe ndërtuesit e fjalëve Rregullat e drejtshkrimit në Anglisht -1
- 3
- Rregullat e drejtshkrimit në Anglisht - 2
- 4
- Fjalë të gabuara
- 5
- Stimul për shkrim: aktivitete, kontekste dhe modele
- 6
- Mesim shkrimi. Gramatika në drejtshkrim
- 7
- Strategjitë për shkrim efektiv
- 8
- Provim gysmë-Final
- 9
- Niveli i fjalëve: drejtshkrimi dhe fjalori
- 10
- Udhëzime për te shkruarin akademik
- 11
- Krijimi i një teksti
- 12
- Shkrimi i përbashkët dhe shkrimi i udhëzuar
- 13
- Shkrimi në forma të ndryshme për audienca dhe qëllime të ndryshme
- 14
- Teknikat e shkrimit: shkrimi për efekt
- 15
- Vlerësimi i shkrimit
- 16
- Provimi përfundimtar
- 1
- Studentët do të jenë të aftë të shkruajnë në mënyrë korrekte në nivel akademik
- 2
- Studentët do të jenë të aftë në mësimdhënien e drejtshkrimit në nivelin e arsimit fillor
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 40% 40%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 0 0% 0%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 1 20% 20%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 60%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 40%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 3 48
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 2 28
- Detyrat
- 0 0 0
- Gjysmë finale
- 1 14 14
- Provimi përfundimtar
- 1 15 15
- Të tjera
- 1 10 10
- Ngarkesa totale e punës
- 115
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 4.60
- ECTS
- 5.00