- Kodi
- PSY 224
- Emri
- Psikologjia e Adoleshentit
- Semestri
- 4
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 0.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.00
- ECTS
- 5.00
- Përshkrimi
-
Fokusi i këtij kursi është mbi zhvillimin e adoleshentëve, zhvillimin emocional, zhvillimin mendor, interesat, qëndrimet dhe sjelljet sociale, zhvillimin moral, dhe problemet e përbashkëta të moshës. Psikologjia e adoleshentit është një fushë tërheqëse e cila përpiqet të kuptojë të gjitha aspektet e zhvillimit njerëzor dhe ndryshimet, duke përfshirë edhe ato fizike, mendore, sociale, morale, dhe ndryshimet emocionale gjatë periudhës së adoleshencës. Për shkak të natyrës komplekse të sjelljes së adoleshentëve, një teori e vetme nuk mund të shpjegojë në mënyrë adekuate të gjitha aspektet e tij. Prandaj, fusha e psikologjisë së adoleshentit nuk ofron asnjë të vërtetë absolute. Përkundrazi, ajo është e përbërë nga teori të shumta dhe shumë shpjegime të ndryshme rreth zhvillimit të një adoleshenti. Ekziston një diversitet në mesin e interesave shkencore të hetuesve që studiojnë zhvillimin e adoleshentëve, dhe gjetjet e tyre janë të ushqyer nga kureshtja intelektuale dhe shkencore, si dhe një dëshirë për të përsosur mirëqenien dhe trajtimin e adoleshentëve përmes negociatave me prindërit, arsimtarët, mjekët, dhe punonjësit e shërbimit psiko-social ne shkolla.
- Objektivat
-
Qëllimi i këtij kursi është që të prezantojë studentët me teoritë, hulumtimet, metodologjitë dhe gjetjet empirike në studimin e adoleshencës. Faktorët fizike, sociale, emocionale dhe kulturore do të diskutohet. Objektivat e kursit: - Marrja njohurive bazë teorike dhe empirike në lidhje me zhvillimin biologjik, njohës, dhe psikosocial gjatë adoleshencës; - Kuptojnë hulumtimet në fushën e zhvillimit të adoleshentëve dhe si mund të aplikohet në botën e reale; - Vlerësojnë diversitetin e përvojës së doleshentëve; - Përmirësimi i aftësive të të menduarit dhe të shkruarit kritik.
- Java
- Tema
- 1
- Hyrje në kurs: -Hyrje në kërkesat e kursit -Hyrje në silabusin e kursit - Kontekstet e adoleshencës
- 2
- Kalimet biologjike në adoleshencë: -Ndryshimet fizike - Maturia seksuale në adoleshencë - Tranzicioni emocional
- 3
- Kalimet njohëse në adoleshencë: -Të menduarit abstrakt dhe arsyetimi logjik në adoleshencë - Metakonjicion and zhvillimi i koncepteve abstrakte - Konjicioni
- 4
- Familjet dhe adoleshenca: -Marrëdhëniet e adoleshentëve me prindërit - Konflikti familjar dhe shëndeti mendor në adoleshencë - Marrëdhëniet motra-vëllezër dhe kontekstet e familjes
- 5
- I/ e ftuar – Shkrimtare e librit “Adoleshenca në filtrin e dashurisë: - Si zhvillohen adoleshentët sot? - Roli i prindërv në zhvillimin e adoleshentëve - Shoqëria dhe dashuria në adoleshencë
- 6
- Adoleshenca dhe grupet e bashkëmoshatarëve: -Ndryshimet në marrëdhëniet me bashkëmoshatarët ndërkohë që ata zhvillohen nga ana emocionale dhe sociale - Intimiteti në marrëdhëniet me bashkëmoshatarët - Presioni i bashkëmoshatarëve dhe besimi në adoleshencë
- 7
- Shkolla dhe arritjet: -Klima e shkollës dhe arritjet akademike në adoleshencë - Ndikimi i shokëve/shoqeve në arritjet akademike të adoleshentëve - Partneritetet familje-shkollë dhe arritjet e adoleshentëve
- 8
- Provim gjysëmfinal.
- 9
- Puna dhe koha e lirë: -Aktivitetet e kohës së lirë dhe zhvillimi i adoleshentëve - Pjesëmarrja e shkollës, aktivitetet prosociale dhe arritjet akademike - Punësimi i adoleshentëve dhe ndikimi në zhvillimin e tyre
- 10
- Zhvillimi i identitetit dhe autonomia: -Zhvillimi i identitetit dhe marrëdhëniet e bashkëmoshatarëve në adoleshencë - Vetë-varësia dhe procesi i vendimmarrjes personale në adoleshencë - Proceset dhe perspektivat kyce teorike në zhvillimin e autonomisë gjatë adoleshencës - Dimensionet e shumëfishta të autonomisë
- 11
- Intimiteti: -Intimiteti si cështje e adoleshentit - Perspektivat teorike në intimitetin e adoleshentit - Atashimi në adoleshencë - Flirtimi dhe romanca - Intimiteti dhe zhvillimi psikosocial i adoleshentit
- 12
- Seksualiteti: -Adoleshenca si një moshë kurioziteti dhe eksperimentimi - Mosha e romancës - Seksualiteti adoleshent: sugjerime për prindërit dhe kujdestarët e tjerë - Konkluzione
- 13
- Problemet psikosociale: -Tranzicionet sociale të adoleshentëve - Shoqëria e bashkëmoshatarëve në adoleshencë - Funksionet e grupeve të bashkëmoshatarëve dhe reduktimi i supervizimit të të rriturve - Ndryshimet zhvillimore, problemet, crregullimet dhe ndërhyrjet
- 14
- Morali dhe zhvillimi i karakterit I: -Pika e ndërprerjes së moralit me adoleshencën - Cfarë është “morali” në studimin e zhvillimit të moralit? - Si studiohen më mirë zhvillimi i moralit dhe karakterit në adoleshencë
- 15
- Morali dhe zhvillimi i karakterit II: - Cilat janë ndikimet e mëdha të moralitetit në adoleshencë - Cila është kultura e moralit në adoleshencë? - Gjykimi moral dhe zhvillimi I altruizmit në adoleshencë
- 16
- Provim final.
- 1
- Të shpjegojë perspektivat kryesore të psikologjisë: sjelljes, njohëse, dhe social-kulturore
- 2
- Të aplikojë konceptet në marrëdhëniet mes mjedisit social dhe sjelljes individuale.
- 3
- Të analizojë në mënyrë kritike teoritë që shpjegojnë zhvillimin e adoleshentit dhe sjelljen sociale.
- 4
- Të shpjegojë diversitetin e eksperiencës së adoleshentëve
- 5
- Të përdorin të menduarit dhe të shkruarit kritik
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 40% 40%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 0 0% 0%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 0 0% 0%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 40%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 60%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 3 48
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 3 42
- Detyrat
- 0 0 0
- Gjysmë finale
- 1 15 15
- Provimi përfundimtar
- 1 20 20
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 125
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 5.00
- ECTS
- 5.00