- Kodi
- PSD 122
- Emri
- Parimet e Këshillimit dhe Pedagogjisë
- Semestri
- 2
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 0.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.00
- ECTS
- 6.00
- Përshkrimi
-
Kjo lëndë është një hyrje në profesionin e këshillimit, e cila operon në një shumëllojshmëri cilësimesh. Lënda shqyrton konceptet themelore në funksionin e ndihmës këshillimore në mjedise të ndryshme të punës profesionale. Fokusi është në kërkesat e profesioneve për të ndihmuar. Ajo gjithashtu përfshin luftën, frikën dhe pasiguritë e ndihmësit. Lënda inkurajon studentët të shqyrtojnë arsyet e tyre personale dhe nevojat për t'u bërë ndihmëtarë. Rëndësia e ndihmës për të ditur vetë është diskutuar. Përveç kësaj, natyrisht ofron një pasqyrë të fazave të procesit për të ndihmuar, me një diskutim të shkurtër të aftësive dhe njohurive të nevojshme dhe të jetë një ndihmë e suksesshme në secilën prej fazave. Kursi përcakton mundësitë për nivelet në rritje të ndërgjegjësimit dhe karakteristikat personale që mundësojnë ndihmëtarët të jenë efektive.
- Objektivat
-
Në fund të këtij kursi, studenti do të jetë në gjendje për të: Të zhvillojë njohuritë dhe aftësitë e nevojshme në terren për shërbimet e drejtimit te shkollave në nivele të ndryshme. Për të kuptuar tranzicionin e jetës dhe ato që lidhen me detyrën e zhvillimit.
- Java
- Tema
- 1
- Hyrje në profesionin e këshillimit shkollor.
- 2
- Konceptet themelore të këshillimit dhe udhëzimit.
- 3
- Parimet e këshillimit dhe udhëzimit.
- 4
- Historia e këshillimit dhe udhëzimit.
- 5
- Llojet e Këshillave dhe Udhëzimeve.
- 6
- Këshillat individuale dhe në grup.
- 7
- Këshilla dhe udhëzime të shërbimeve.
- 8
- Provim Gjysmëfinal
- 9
- Teknika individuale të identifikuarit.
- 10
- Modelet tradicionale të këshillave shkollore.
- 11
- Çështjet etike dhe ligjore në Këshillat Shkollore.
- 12
- Organizimi dhe Udhëzimi i Personelit në Këshillat Shkollore.
- 13
- Studimet parandaluese në shkolla.
- 14
- Statusi aktual i Shkollës, Këshilla dhe orientime për të ardhmen.
- 15
- Këshilla dhe shërbime udhëzimi në shkollat e mesme.
- 16
- Provim Final
- 1
- Shqyrtimi i tendencave shumë-kulturore, duke përfshirë karakteristikat dhe shqetësimet midis dhe brenda grupeve të ndryshme kombëtare dhe ndërkombëtare.
- 2
- Aftësitë e këshillimit të aplikuara në terapitë individuale, në çift, të familjes, të grupit, dhe komunitetit.
- 3
- Përvetësimi i rolit të këshilluesit psikologjik në terapi dhe kontekste të ndryshme, sidomos në fushën e psikologjisë shkollore.
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 30% 30%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 1 15% 15%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 1 10% 10%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 55%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 45%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 3 48
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 3 42
- Detyrat
- 1 10 10
- Gjysmë finale
- 1 25 25
- Provimi përfundimtar
- 1 35 35
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 160
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 6.40
- ECTS
- 6.00