Psikologji e Edukimit

Print

Lokman Coskun, PhD

Kodi
EDU 102
Emri
Psikologji e Edukimit
Semestri
2
Leksione
3.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.00
ECTS
5.00
Përshkrimi

Në kursin e psikologjisë së edukimit studentët njihen me konceptet bazike të hulumtimit dhe parimet në lidhje me të mësuarit, zhvillimin dhe motivimin dhe sesi këto njohuri aplikohen edhe në mësimdhënie. Ky kurs do të shqyrtojë kontributet që psikologjia i ofron praktikës arsimore. Kjo do të sigurojë një rishikim të zhvillimit të njeriut dhe literaturës që ofron njohuri thelbësore për ata të cilët do të punojnë me fëmijët dhe të rinjtë në mjediset arsimore. Do të diskutohen pasojat e teorive psikologjike për hulumtim dhe praktika arsimore. Tema të tjera përfshijnë grupim i aftësisë, studentë të talentuar, paaftësitë e të mësuarit, dallimet e komunitetit dhe çështjet e diversitetit në arsim dhe psikologji, motivimin, dhe matjen arsimore (testimi i standardizuar dhe vlerësimi në klasë).

Objektivat

Në fund të kursit, studenti duhet të jetë në gjendje: - Të kuptojë konceptet bazë në fushat e zhvillimit, teorisë së të mësuarit, motivimit dhe mësimdhënies. - Të shqyrtojë aplikimet e koncepteve në parametrat bashkëkohore arsimore përmes rasteve studimore, vizita në shkolla, dhe aktivitete të tjera. - Të njihet me çështjet bashkëkohore në psikologjinë e edukimit dhe të marrë në konsideratë këto çështje nga këndvështrime të ndryshme (p.sh. mësues, nxënës, prind, administratori). - Të zhvillojë filozofinë e tij/saj personale mbi arsimin, parimet e të mësuarit, pikëpamjet e rolit të arsimit në zhvillimin e individit, si dhe propozimet për përmirësimin e praktikave aktuale të arsimit.

Java
Tema
1
Hyrje në Psikologji Edukimi: - Çfarë roli luan psikologjia edukimit në mësimdhënie? - Çfarë mësuesit duhet të dinë që të mësojnë në mënyrë efektive dhe të zgjidhin problemet në klasë? - Çfarë metodash janë përdorur për të studiuar psikologjinë e të mësuarit? - Projektimi dhe kryerja e eksperimenteve.
2
Zhvillimi Njohës dhe i Gjuhës: - Një përmbledhje e zhvillimit të fëmijëve - Zhvillimi njohës - Zhvillimi i gjuhës
3
Kontekstet Sociale dhe Zhvillimi Socio-emocional: - Teoritë bashkëkohore - Kontekstet sociale të zhvillimit - Zhvillimi socio-emocional
4
Dallimet individuale: - Stilet e të mësuarit dhe menduarit - Inteligjenca - Personaliteti dhe temperamenti
5
Diversiteti Socio-kulturor - Kultura dhe përkatësia etnike - Edukimi multikultural - Gjinia
6
Nxënësit e jashtëzakonshëm: - Lloje të ndryshme të aftësive të kufizuara dhe çrregullimeve - Korniza ligjore dhe përparimet teknologjike për fëmijët me aftësi të kufizuara - Qasjet e mësimdhënies për fëmijët e talentuar
7
Qasjet e Sjelljes dhe Njohjes Sociale: - Çfarë është të mësuarit? - Qasja e sjelljes ndaj të mësuarit - Analiza e sjelljes së aplikuar në arsim - Qasjet e njohjes sociale ndaj të mësuarit
8
Provim Gjysmëfinal
9
Qasja e Përpunimit të Informacionit: - Natyra e qasjes së përpunimit të informacionit - Modeli i përpunimit të informacionit - Kujdesi - Kujtesa
10
Proceset Komplekse Njohëse dhe të Mësuarit: - Të kuptuarit konceptual - Të menduarit - Zgjidhja e problemeve
11
Planifikimi, Udhëzimi, dhe Teknologji: - Planifikimi - Planifikimi i mësimit me në qendër mësuesin dhe udhëzimi - Planifikimi i mësimit me në qendër nxënësin dhe udhëzimi
12
Motivimi, Mësimdhënia dhe të Mësuarit: - Eksplorimi i motivimit - Proceset e arritjeve - Motivimi, marrëdhëniet, dhe kontekstet socio-kulturore
13
Menaxhimi i Klasës: - Pse klasat duhet të menaxhohen në mënyrë efektive - Hartimi i mjedisit fizik të klasës - Krijimi i një klime pozitive për të mësuarit
14
Testet e Standardizuara dhe Testimi: - Natyra dhe qëllimi i testeve të standardizuara, si dhe kriteret për vlerësimin e tyre - Krahasimi i testeve të arritjes dhe aftësisë dhe llojet e ndryshme të testeve të arritjes - Rolet e mësuesit në testimin e standardizuar Vlerësimi i disa çështjeve kyçe në testimin e standardizuar
15
Vlerësimi në klasë dhe Nota: - Klasë si një kontekst të vlerësimit - Disa udhëzime për ndërtimin teste tradicionale - Një qasje e shëndoshë në nota
16
Provim Final
1
Përdorimi i koncepteve, gjuhës, dhe teorive kryesore të psikologjisë.
2
Shpjegimi i perspektivave kryesore të psikologjisë: sjelljes, njohjes dhe kulturës.
3
Përshkrimi i psikologjisë në lidhje me disiplina të tjera, ose fusha ndërdisiplinore të studimit, sidomos arsimit.
4
Demonstrimi i njohurive dhe të kuptuarit në teori, hulumtimi në mësimin dhe njohjen, dallimet individuale, ndryshimet e zhvillimit, temat kryesore në psikologji dhe aplikimet e psikologut.
5
Shpjegimi i metodave të ndryshme të hulumtimit të përdorura nga psikologët.
6
Shpjegimi se si teoritë psikologjike dhe parimet lidhen me jetën e përditshme.
7
Transferimi i njohurive nga të mësuarit në klasë dhe rezultatet e hulumtimit në situata të aplikuara.
8
Shpjegimi i psikologjisë si një bazë për të kuptuar dhe zgjidhur probleme.
9
Tolerimi i paqartësive dhe shpjegimet e sjelljes do të jenë komplekse.
10
Shqyrtimi i komponentëve kryesorë socio-kulturorë që kanë ndikuar tek individi.
11
Shpjegimi se si privilegji i pushtetit dhe shtypja ndikojnë paragjykimet, diskriminimin, dhe pabarazinë.
12
Reflektimi mbi përvojën dhe gjetja e kuptimit në të.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 30% 30%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
0 0% 0%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 10% 10%
Përqindja totale e vlerësimit
40%
Përqindja e provimit përfundimtar
60%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 3 48
Orë studimi jashtë klasës
14 3 42
Detyrat
0 10 0
Gjysmë finale
1 10 10
Provimi përfundimtar
1 15 15
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
115
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
4.60
ECTS
5.00