Drejtshkrim dhe Shkrim Shkollor

Print

Mehmet Aslan, PhD

Kodi
PRD 220
Emri
Drejtshkrim dhe Shkrim Shkollor
Semestri
0
Leksione
3.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.00
ECTS
5.00
Përshkrimi

Kjo lëndë i prezanton studentët me konceptet bazë të zhvillimit gjuhësor dhe të përvetësimit të gjuhës. Theksi vihet mbi fonologjinë, sintaksën, semantikën dhe pragmatikën në gjuhën e dytë/efikasitetin në leximin e parë nga këndvështrimi sociolinguistikë. Theks i mëtejshëm vihet mbi zhvillimin e njohurive, aftësive dhe disponimit të studentëve në përqafimin e faktorëve të duhur socio kulturorë dhe të mjedisit ku ndodhen për nevojat e ndryshme të popullsive me kërkesa të ndryshme gjuhësore apo kulturore ose me arsim të posaçëm. Lënda përmban vlerësim, zhvillim kurrikule, përzgjedhje të materialeve dhe aktivitete me shkrim.

Objektivat

1.Shkrim të paragrafëve sipas një ideje të përcaktuar qartë; 2. Shkrim të paragrafëve me rrjedhë logjike nga fjalia në fjali; 3. Bashkërenditje dhe nënrenditje të saktë të ideve sipas ideve të kontrollit të paragrafëve; 4. Identifikim të kryefjalë-kallëzuesve në fjali dhe shkrim i fjalive të plota; 5. Përcaktim, identifikim dhe shkrim paragrafësh që përmbajnë fjali të thjeshta, të përbëra, të ndërlikuara, dhe të përbëra të ndërlikuara në një larmi motivesh; 6. Shkrim i fjalive që kanë përputhjen e duhur kryefjalë-kallëzues; 7. Shkrim i fjalive që tregojnë përdorimin e duhur të presjes, pikëpresjes dhe pikësimit fundor; 8. Identifikim dhe korrigjim të fragmenteve, fjali të ndërthurura dhe ndarja me presje; 9. Ruajtja e vijueshmërisë së kohës në fjali të veçanta dhe në paragrafë; 10. Përdorimi i duhur i pjesëve kryesore të foljeve të zakonshme të çrregullta; 11. Korrigjimi i problemeve të zakonshme me përemrat, mbiemrat dhe ndajfoljet, kapitalizmi, përvetësimi, lakimi dhe përdorimi.

Java
Tema
1
Përgatitja e studentit për shkrim e lexim sipas: Kërkesave psikologjike për lexim, Rëndësia e leximit.
2
Kërkesat psikologjike për shkrim, Rëndësia e shkrimit.
3
Lexim vizual. Teknika të leximit vizual .Materiale të leximit vizual. Karta leximi. Libra me vizatime .Materiale teknologjike.
4
Mjedisi i internetit.
5
Metoda leximi dhe shkrimi në arsimin fillor. Metoda udhëzimi, teknika dhe materiale zanore në metodën e fjalive me bazë zanore.
6
Ndarja e prezantimeve të detyrave të shtëpisë për referencë.
7
Gazeta për fëmijë, Libra për fëmijë, Botime për fëmijë.
8
Provimi I ndermjetem
9
Gazeta për fëmijë, Libra për fëmijë, Botime për fëmijë.
10
Prezantimi me tingujt e zanoreve.
11
Prezantimi me tingujt e bashkëtingëlloreve.
12
Përgatitja për shkrim. Kërkesa për metodën e shkrimit të fjalive me bazë zanore.Rëndësia e shkrimit të dorës.Përgatitja psikologjike për fëmijët parashkollorë.Përgatitja e materialeve.Praktika të nxirjes.Praktika të vijave.
13
Udhëzim për shkrim dore për kandidatë për mësues, Praktika të shkrimit të dorës.
14
Praktika të shkrimit të dorës.
15
Praktika të shkrimit të dorës.
16
Provimi përfundimtar
1
Studentët do të mund të shpjegojnë përgatitjen e shkrimit dhe të leximit për fëmijët parashkollorë.
2
Studentët do të mund të shpjegojnë mënyrën e shkrimit dhe të leximit që përdoret në arsimin fillor.
3
Studentët do të mund të njohin botimet për fëmijë në arsimin parashkollor.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 40% 40%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
0 0% 0%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 10% 10%
Përqindja totale e vlerësimit
50%
Përqindja e provimit përfundimtar
50%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 3 48
Orë studimi jashtë klasës
14 2 28
Detyrat
0 0 0
Gjysmë finale
1 14 14
Provimi përfundimtar
1 15 15
Të tjera
1 10 10
Ngarkesa totale e punës
115
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
4.60
ECTS
5.00