Çrregullimet e Sjelljes (Fëmijëria dhe Adoleshenca)

Print

Erilda Ajaz, Msc

Kodi
PSD 215
Emri
Çrregullimet e Sjelljes (Fëmijëria dhe Adoleshenca)
Semestri
3
Leksione
3.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.00
ECTS
5.00
Përshkrimi

Ky kurs është i përbërë nga një studim i karakteristikave biologjike, fizike,, psikologjike, etiologjike dhe arsimore të individëve që demonstrojnë dallime të konsiderueshme në të mësuarit dhe zhvillimin e sjelljes. Do të studiohen gjithashtu edhe nevojat e të mësuarit të studentëve me aftësi të kufizuara dhe studentëve me çrregullime emocionale dhe çrregullime të sjelljes, të shprehura nëpërmjet problemeve të tyre aktuale.

Objektivat

Kjo lëndë ka për qëllim të pajisë studentët me: Njohuritë, aftësitë profesionale dhe i aftësitë e shekullit të njëzet e një që duhen për të dhënë një kontribut të përshtatshëm në të "gjithë" të mësuarit e nxënësit në mjediset arsimore. Aftësitë në mbledhjen dhe përdorimin e të dhënave për të informuar vendim – marrjen dhe të demonstrojnë përgjegjësi në të mësuarit. Aftësitë për të demonstruar dispozitat profesionale. Aftësitë nga ana kulturore dhe të kuptojnë zonat nga të cilat kanë ardhur, shfrytëzojnë njohuritë dhe përvojat në mënyrë efektive për "të kapërcyer boshllëqet" (Arritja ekonomike dhe gjeografike) duke siguruar mësim të përshtatshëm për të gjithë studentët.

Java
Tema
1
Hyrje në lëndën dhe fushat e të mësuarit t nxënësve me probleme dhe çrregullime të sjelljes.
2
Sjellja negative: një perspektivë historike mbi crregullimet e sjelljes.
3
Zhvillimi i konfliktit të fëmijëve dhe sjellje prosociale: mësimet nga hulumtimet për mirëkuptimin social dhe gjinor.
4
Promovimi I zhvillimit dhe aftesive sociale. Ndikimet biosociale mbi sjelljen antisociale në fëmijëri dhe adoleshencë
5
Epidemiologjia e çrregullimeve të sjelljes: Çështjet nosologjike dhe komorbiditeti
6
Ndikimet gjenetike mbi crregullimet e sjelljes
7
Roli i deficiteve neuropsikologjike mbi crregullimet e sjelljes
8
Provim Gjysmëfinal.
9
Një model përforcim i problemeve të sjelljes tek fëmijët dhe adoleshentët: përparimet në teori dhe ndërhyrje
10
Proceset perceptuese dhe atributative në agresion dhe problemeve të sjelljes
11
Atashimi dhe çrregullim i sjelljes
12
Miqtë, miqësitë dhe çrregullime të sjelljes
13
Vazhdimësi dhe ndërprerje të zhvillimit, me theks të veçantë në komponentet emocionale dhe njohëse të sjelljes shkatërruese
14
Trajtimi dhe parandalimi i crregullimit të sjelljes.
15
Trashëgimia dhe personaliteti.
16
Provimi final.
1
Studentët do të jenë në gjendje të identifikojnë sjelljet e synuara që do të ndryshohen dhe variablat që ndikojnë në sjelljen e synuar siç vlerësohen përmes veprimtarive në klasë, raporteve të vëzhgimit dhe projektit të ndryshimit të sjelljes.
2
Studentët do të jenë në gjendje të përshkruajnë karakteristikat e njerëzve me çrregullime të sjelljes dhe emocioneve dhe ligjet që lidhen me to.
3
Studentët do të jenë në gjendje të hartojnë mjediset e të mësuarit dhe ndërhyrjet që nxisin vetë-vetëdije, vetë-kontroll dhe mbështetje, vetë-mbrojtje, vetëvendosje, vetë-respekt, vetë-përmirësimin e sjelljes, dhe rritjen e pavarësisë siç vlerësohet nga aktivitetet në klasë.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 20% 20%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
1 20% 20%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 10% 10%
Përqindja totale e vlerësimit
50%
Përqindja e provimit përfundimtar
50%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 3 48
Orë studimi jashtë klasës
14 3 42
Detyrat
1 0 0
Gjysmë finale
1 10 10
Provimi përfundimtar
1 15 15
Të tjera
1 5 5
Ngarkesa totale e punës
120
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
4.80
ECTS
5.00