Parimet e Këshillimit dhe Pedagogjisë

Print

Ana Uka, PhD

Kodi
PSD 122
Emri
Parimet e Këshillimit dhe Pedagogjisë
Semestri
2
Leksione
3.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.00
ECTS
6.00
Përshkrimi

Kjo lëndë është një hyrje në profesionin e këshillimit, e cila operon në një shumëllojshmëri cilësimesh. Lënda shqyrton konceptet themelore në funksionin e ndihmës këshillimore në mjedise të ndryshme të punës profesionale. Fokusi është në kërkesat e profesioneve për të ndihmuar. Ajo gjithashtu përfshin luftën, frikën dhe pasiguritë e ndihmësit. Lënda inkurajon studentët të shqyrtojnë arsyet e tyre personale dhe nevojat për t'u bërë ndihmëtarë. Rëndësia e ndihmës për të ditur vetë është diskutuar. Përveç kësaj, natyrisht ofron një pasqyrë të fazave të procesit për të ndihmuar, me një diskutim të shkurtër të aftësive dhe njohurive të nevojshme dhe të jetë një ndihmë e suksesshme në secilën prej fazave. Kursi përcakton mundësitë për nivelet në rritje të ndërgjegjësimit dhe karakteristikat personale që mundësojnë ndihmëtarët të jenë efektive.

Objektivat

Në fund të këtij kursi, studenti do të jetë në gjendje për të: Të zhvillojë njohuritë dhe aftësitë e nevojshme në terren për shërbimet e drejtimit te shkollave në nivele të ndryshme. Për të kuptuar tranzicionin e jetës dhe ato që lidhen me detyrën e zhvillimit.

Java
Tema
1
Hyrje në profesionin e këshillimit shkollor.
2
Konceptet themelore të këshillimit dhe udhëzimit.
3
Parimet e këshillimit dhe udhëzimit.
4
Historia e këshillimit dhe udhëzimit.
5
Llojet e Këshillave dhe Udhëzimeve.
6
Këshillat individuale dhe në grup.
7
Këshilla dhe udhëzime të shërbimeve.
8
Provim Gjysmëfinal
9
Teknika individuale të identifikuarit.
10
Modelet tradicionale të këshillave shkollore.
11
Çështjet etike dhe ligjore në Këshillat Shkollore.
12
Organizimi dhe Udhëzimi i Personelit në Këshillat Shkollore.
13
Studimet parandaluese në shkolla.
14
Statusi aktual i Shkollës, Këshilla dhe orientime për të ardhmen.
15
Këshilla dhe shërbime udhëzimi në shkollat e mesme.
16
Provim Final
1
Shqyrtimi i tendencave shumë-kulturore dhe pluraliste, duke përfshirë karakteristikat dhe shqetësimet ndërmjet dhe brenda grupeve të ndryshme kombëtare dhe ndërkombëtare.
2
Përvetësimi i përdorimit të strategjive në mënyrë individuale, në çift, të familjes, të grupit, dhe komunitetit për të punuar me popullsi dhe grupe të ndryshme etnike.
3
Përvetësimi i të kuptuarit rolet e këshilltarëve në drejtësinë sociale, për mbrojtjen dhe zgjidhjen e konflikteveparagjykimeve, diskriminimin dhe sjelljet e tjera kulturore të mbështetur dhe që janë të dëmshme për rritjen e shpirtit të njeriut, mendjes, apo trupit.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 40% 40%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
0 0% 0%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
0 0% 0%
Përqindja totale e vlerësimit
40%
Përqindja e provimit përfundimtar
60%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 3 48
Orë studimi jashtë klasës
14 3 42
Detyrat
0 10 0
Gjysmë finale
1 25 25
Provimi përfundimtar
1 35 35
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
150
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
6.00
ECTS
6.00