- Kodi
- PRD 222
- Emri
- Teoritë e Zhvillimit të Fëmijëve
- Semestri
- 0
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 0.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.00
- ECTS
- 5.00
- Përshkrimi
-
Zhvillimi i fëmijës i referohet ndryshimeve biologjike, psikologjike dhe emocionale që ndodhin në qeniet njerëzore midis lindjes dhe përfundimit të fazës së adoleshencës dhe gjatë moshës madhore, ndërkohë që individi kalon drejt pavarësisë. Ekzistojnë përkufizime të ndryshme për fazat e zhvillimit të fëmijës, pasi çdo fazë është një vazhdimësi me ndryshime individuale në lidhje me fazën fillestare dhe përfundimtare. Disa faza zhvillimi sipas moshës janë të përcaktuara dhe të emëruara në intervale. Zhvillimi i duhur i fëmijëve është konsideruar jetik për shoqërinë dhe si rrjedhojë është e rëndësishme për të kuptuar zhvillimin social, njohës, emocional, dhe edukativ të fëmijëve. Rritja e interesit dhe kërkesave në këtë fushë ka çuar në krijimin e teorive dhe strategjive të reja, duke i dhenë një vëmendje të veçantë praktikës që nxit zhvillimin në kuadër të sistemit shkollor. Përveç kësaj, ka edhe disa teori që kërkojnë për të përshkruar një rend stadesh që janë pjesë e zhvillimit e fëmijës.
- Objektivat
-
Lënda ka për qëllim të shpjegojë, të ilustrojë me shembuj dhe të krahasojë konceptet lidhur me zhvillimin e fëmijës. Informacioni i përvetësuar në këtë lëndë e bën studentin të familjarizohet me teoritë e zhvillimit të fëmijës.
- Java
- Tema
- 1
- Hyrje ne kurs dhe silabusi
- 2
- Teoritë psikoanalitike: Teoria psikoseksuale (Sigmund Freud)
- 3
- Teoritë psikoanalitike: Teoria psiko-sociale (Erik Erikson)
- 4
- Teoritë e sjelljes: Biheviorizëm (Watson, Skinner, Pavlov)
- 5
- Teoria e të nxënit social – Albert Bandura
- 6
- Teoritë biologjike - Stanley Hall and Arnold Gesell; Etologjia - Konrad Lorenz
- 7
- Teoria e atashimit (John Bowlby)
- 8
- Provimi gjysmëfinal
- 9
- Teoritë njohëse: Teoria e zhvillimit njohës - Jean Piaget
- 10
- Teoria social kulturore - Lev Vygotsky
- 11
- Teoria e përpunimit të informacionit
- 12
- Teoria e sistemeve të zhvillimit: Modeli bio-ekologjik (Urie Bronfenbrenner)
- 13
- Prindërit, familja dhe fëmijët
- 14
- Marrëdhëniet në familje dhe zhvillimi i fëmijës
- 15
- Bashkëmoshatarët dhe konteksti i shkollës në zhvillimin e fëmijës
- 16
- Provimi Final.
- 1
- Pas përfundimit të këtij kursi, studentët do të jenë në gjendje të: - përshkruajnë teoritë kryesore të zhvillimit dhe tema për mënyrën se si zhvillohen fëmijët
- 2
- të krahasojnë karakteristikat e fazave të ndryshme të zhvillimit, sipas teoricienëve të ndryshëm
- 3
- të identifikojnë faktorët që ndikojnë në procesin e zhvillimit
- 4
- të projektojnë programet e parandalimit dhe ndërhyrjes për moshën e përshtatshme bazuar në teorinë e zhvillimit
- 5
- të reflektojnë mbi konceptet e tyre rreth zhvillimit të fëmijës dhe pasojat për mirëqenien e fëmijëve
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 30% 30%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 0 0% 0%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 1 10% 10%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 40%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 60%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 3 48
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 3 42
- Detyrat
- 0 0 0
- Gjysmë finale
- 1 10 10
- Provimi përfundimtar
- 1 25 25
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 125
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 5.00
- ECTS
- 5.00