Çrregullimet e Sjelljes (Fëmijëria dhe Adoleshenca)

Print

Rezalda Shehi, PhD Candidate

Kodi
PSD 215
Emri
Çrregullimet e Sjelljes (Fëmijëria dhe Adoleshenca)
Semestri
3
Leksione
3.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.00
ECTS
5.00
Përshkrimi

Ky kurs është i përbërë nga një studim i karakteristikave biologjike, fizike,, psikologjike, etiologjike dhe arsimore të individëve që demonstrojnë dallime të konsiderueshme në të mësuarit dhe zhvillimin e sjelljes. Do të studiohen gjithashtu edhe nevojat e të mësuarit të studentëve me aftësi të kufizuara dhe studentëve me çrregullime emocionale dhe çrregullime të sjelljes, të shprehura nëpërmjet problemeve të tyre aktuale.

Objektivat

Kjo lëndë ka për qëllim të pajisë studentët me: Njohuritë, aftësitë profesionale dhe i aftësitë e shekullit të njëzet e një që duhen për të dhënë një kontribut të përshtatshëm në të "gjithë" të mësuarit e nxënësit në mjediset arsimore. Aftësitë në mbledhjen dhe përdorimin e të dhënave për të informuar vendim – marrjen dhe të demonstrojnë përgjegjësi në të mësuarit. Aftësitë për të demonstruar dispozitat profesionale. Aftësitë nga ana kulturore dhe të kuptojnë zonat nga të cilat kanë ardhur, shfrytëzojnë njohuritë dhe përvojat në mënyrë efektive për "të kapërcyer boshllëqet" (Arritja ekonomike dhe gjeografike) duke siguruar mësim të përshtatshëm për të gjithë studentët.

Java
Tema
1
Hyrje në lëndën dhe fushat e të mësuarit t nxënësve me probleme dhe çrregullime të sjelljes.
2
Përcaktimi I të mësuarit me aftësi të kufizuara ; Shkaqet e LD.
3
Vlerësimi dhe identifikimi i të mësuarit me aftësi të kufizuara.
4
Vlerësimi dhe identifikimi i të mësuarit me aftësi të kufizuara.
5
Karakteristikat e studentëve LD: Perceptimet, gjysmë-perceptimet,kujtesa, motivimi.
6
Karakteristikat e LD: çrregullime të përqendrimit.
7
Zhvillimi social dhe emocional i individëve me aftësi të kufizuara të mësuarit, familjet dhe të mësuarit me aftësi të kufizuara.
8
Provim Gjysmëfinal.
9
Çrregullimet të personalitetit DSM .
10
Të Mësuarit me aftësi të kufizuara në gjuhë, lexim dhe matematikë .
11
Vazhdimësia dhe Ndryshimi në Personalitetin Normal
12
Studimet e zgjeruara të çrregullimeve të personalitetit.
13
Studimet e zgjeruara të çrregullimeve të personalitetit.
14
Trashëgimia dhe personaliteti.
15
Trashëgimia dhe personaliteti.
16
Provimi final.
1
Studentët do të jenë në gjendje të përshkruajnë karakteristikat e njerëzve me çrregullime të sjelljes dhe emocioneve dhe ligjet që lidhen me to.
2
Studentët do të jenë në gjendje të identifikojnë sjelljet e synuara që do të ndryshohen dhe variablat që ndikojnë në sjelljen e synuar siç vlerësohen përmes veprimtarive në klasë, raporteve të vëzhgimit dhe projektit të ndryshimit të sjelljes.
3
Studentët do të jenë në gjendje të hartojnë mjediset e të mësuarit dhe ndërhyrjet që nxisin vetë-vetëdije, vetë-kontroll dhe mbështetje, vetë-mbrojtje, vetëvendosje, vetë-respekt, vetë-përmirësimin e sjelljes, dhe rritjen e pavarësisë siç vlerësohet nga aktivitetet në klasë.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 40% 40%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
0 0% 0%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 10% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 10% 10%
Përqindja totale e vlerësimit
50%
Përqindja e provimit përfundimtar
50%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 3 48
Orë studimi jashtë klasës
14 3 42
Detyrat
0 0 0
Gjysmë finale
1 10 10
Provimi përfundimtar
1 15 15
Të tjera
1 5 5
Ngarkesa totale e punës
120
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
4.80
ECTS
5.00