- Code
- IMC 122
- Name
- Advertising and Promotion
- Semester
- 2
- Lecture hours
- 2.00
- Seminar hours
- 2.00
- Laborator hours
- 0.00
- Credits
- 3.00
- ECTS
- 5.00
- Description
-
Ky kurs i ofron studentëve një mundësi për të kuptuar promocionin dhe reklamimin, si dhe mënyrat e tjera të komunikimit masiv. Në këtë kurs do të njihen me konceptet baze te komunikimit të integruar. Kursi u jep mundë studentëve të njihen me konceptet bazë të reklamës dhe promocionit. Lënda është e konceptuar në atë mënyrë që studentët, krahas aspekteve teiorike të përfitojnë edhe njohuri praktik mbi aplikimin e reklamës dhe promocionit në ditët e sotme.
- Objectives
-
Objektivat e lëndës "Reklama dhe Promocioni" janë të njohurit dhe kuptimi i metodave dhe teknikave të përdorura në fushën e reklamës dhe promocionit të produkteve dhe shërbimeve. Kjo lëndë ofron një përmbledhje të gjerë të strategjive të reklamës dhe promocionit, duke përfshirë: Kuptimi i reklamës: Nxënësit mësojnë për definicionin, rëndësinë dhe elementët e një reklame të suksesshme. Ata duhet të kuptojnë audiencën e synuar, qëllimin e reklamës dhe mënyrat e përcjelljes së mesazhit të reklamës. Kanale të reklamës: Nxënësit mësojnë për ndryshimet midis kanaleve të reklamës tradicionale dhe atyre digjitale. Ata duhet të jenë të familjarizuar me mediat sociale, televisions, radio, gazetat, revistat dhe reklamat në internet. Segmentimi i tregut: Nxënësit mësojnë se si identifikohen dhe klasifikohen segmentet e tregut. Ata duhet të kuptojnë rëndësinë e segmentimit të tregut dhe të përdorin të dhënat demografike, psikografike dhe të tjera për të identifikuar audiencën e duhur. Krijimi i mesazhit të reklamës: Nxënësit mësojnë për strategjitë e krijimit të mesazhit të reklamës. Ata duhet të kuptojnë emocionet, logjikën dhe ndikimin e mesazhit të reklamës në audiencë dhe të jenë në gjendje të krijojnë mesazhe të përshtatshme për audiencën e tyre të synuar. Menaxhimi i promocionit të shitjeve: Nxënësit mësojnë për strategjitë dhe teknikat e promocionit të shitjeve. Ata duhet të jenë në gjendje të kuptojnë rëndësinë e ofertave të veçanta, zbritjeve, konkurseve dhe aktiviteteve të tjera për të rritur shitjet dhe për të ndikuar në preferencat e konsumatorëve. Mjedisi ligjor dhe etikë në reklamë: Nxënësit mësojnë për rregulloret ligjore dhe etikën në fushën e reklamës dhe promocionit. Ata duhet të jenë të vetëdijshëm për rregullat dhe kufizimet që lidhen me reklamimin e produkteve dhe shërbimeve dhe të kuptojnë përgjegjësitë e tyre ndaj konsumatorëve dhe shoqërisë në përgjithësi.
- Java
- Tema
- 1
- Basic advertising and promotional concepts, history and key definitions. Presentation of the literature and basic resources of the subject, presentation of the syllabus and the evaluation process.
- 2
- Introduction to the Integrated Marketing Communication Strategy
- 3
- The role of IMC in the marketing process
- 4
- Organization of advertising and promotion; the role of advertising agencies and other marketing communication actors
- 5
- Consumer behavior; consumer decision-making process and the hierarchy of needs
- 6
- Defining the objectives and budgeting the promotion plan
- 7
- Planning and developing a creative strategy in advertising and promotion
- 8
- Midterm exam
- 9
- Implementation of the creative strategy and evaluation methods
- 10
- Media strategy and media planning
- 11
- Direct Marketing
- 12
- Advertising and promotion on the Internet and interactive media
- 13
- Measuring the effectiveness of the promotional program
- 14
- Advertising and promotion in the international contest
- 15
- Presentation of the students' projects.
- 16
- Final Exam
- 1
- Në përfundim të kësaj lënde studentët do të jenë në gjendje të njohin teoritë dhe konceptet kryesore mbi reklamën dhe promocionin
- 2
- Studentët do të përvetësojnë njohuri mbi komunikimin e integruar dhe aplikimin e reklamës në përputhje me këtë koncept
- 3
- Studentët do të përfitojnë njohuri mbi sjelljen e konsumatorëve, procesin vendimmarrës te konsumatorët dhe hierarkinë e nevojave
- 4
- Studentët do të jenë në gjendje të hartojnë, vlerësojnë dhe zbatojnë planin e reklamës dhe promocionit
- Quantity Percentage Total percent
- Midterms
- 1 30% 30%
- Quizzes
- 0 0% 0%
- Projects
- 1 10% 10%
- Term projects
- 0 0% 0%
- Laboratories
- 0 0% 0%
- Class participation
- 1 10% 10%
- Total term evaluation percent
- 50%
- Final exam percent
- 50%
- Total percent
- 100%
- Quantity Duration (hours) Total (hours)
- Course duration (including exam weeks)
- 16 4 64
- Off class study hours
- 14 3 42
- Duties
- 1 0 0
- Midterms
- 1 3 3
- Final exam
- 1 4 4
- Other
- 0 0 0
- Total workLoad
- 113
- Total workload / 25 (hours)
- 4.52
- ECTS
- 5.00