Reklama dhe Promocioni

Print

Norga Sulo, Msc

Code
IMC 122
Name
Advertising and Promotion
Semester
2
Lecture hours
2.00
Seminar hours
2.00
Laborator hours
0.00
Credits
3.00
ECTS
5.00
Description

Ky kurs i ofron studentëve një mundësi për të kuptuar promocionin dhe reklamimin, si dhe mënyrat e tjera të komunikimit masiv. Në këtë kurs do të njihen me konceptet baze te komunikimit të integruar. Kursi u jep mundë studentëve të njihen me konceptet bazë të reklamës dhe promocionit. Lënda është e konceptuar në atë mënyrë që studentët, krahas aspekteve teiorike të përfitojnë edhe njohuri praktik mbi aplikimin e reklamës dhe promocionit në ditët e sotme.

Objectives

Objektivat e lëndës "Reklama dhe Promocioni" janë të njohurit dhe kuptimi i metodave dhe teknikave të përdorura në fushën e reklamës dhe promocionit të produkteve dhe shërbimeve. Kjo lëndë ofron një përmbledhje të gjerë të strategjive të reklamës dhe promocionit, duke përfshirë: Kuptimi i reklamës: Nxënësit mësojnë për definicionin, rëndësinë dhe elementët e një reklame të suksesshme. Ata duhet të kuptojnë audiencën e synuar, qëllimin e reklamës dhe mënyrat e përcjelljes së mesazhit të reklamës. Kanale të reklamës: Nxënësit mësojnë për ndryshimet midis kanaleve të reklamës tradicionale dhe atyre digjitale. Ata duhet të jenë të familjarizuar me mediat sociale, televisions, radio, gazetat, revistat dhe reklamat në internet. Segmentimi i tregut: Nxënësit mësojnë se si identifikohen dhe klasifikohen segmentet e tregut. Ata duhet të kuptojnë rëndësinë e segmentimit të tregut dhe të përdorin të dhënat demografike, psikografike dhe të tjera për të identifikuar audiencën e duhur. Krijimi i mesazhit të reklamës: Nxënësit mësojnë për strategjitë e krijimit të mesazhit të reklamës. Ata duhet të kuptojnë emocionet, logjikën dhe ndikimin e mesazhit të reklamës në audiencë dhe të jenë në gjendje të krijojnë mesazhe të përshtatshme për audiencën e tyre të synuar. Menaxhimi i promocionit të shitjeve: Nxënësit mësojnë për strategjitë dhe teknikat e promocionit të shitjeve. Ata duhet të jenë në gjendje të kuptojnë rëndësinë e ofertave të veçanta, zbritjeve, konkurseve dhe aktiviteteve të tjera për të rritur shitjet dhe për të ndikuar në preferencat e konsumatorëve. Mjedisi ligjor dhe etikë në reklamë: Nxënësit mësojnë për rregulloret ligjore dhe etikën në fushën e reklamës dhe promocionit. Ata duhet të jenë të vetëdijshëm për rregullat dhe kufizimet që lidhen me reklamimin e produkteve dhe shërbimeve dhe të kuptojnë përgjegjësitë e tyre ndaj konsumatorëve dhe shoqërisë në përgjithësi.

Java
Tema
1
Basic advertising and promotional concepts, history and key definitions. Presentation of the literature and basic resources of the subject, presentation of the syllabus and the evaluation process.
2
Introduction to the Integrated Marketing Communication Strategy
3
The role of IMC in the marketing process
4
Organization of advertising and promotion; the role of advertising agencies and other marketing communication actors
5
Consumer behavior; consumer decision-making process and the hierarchy of needs
6
Defining the objectives and budgeting the promotion plan
7
Planning and developing a creative strategy in advertising and promotion
8
Midterm exam
9
Implementation of the creative strategy and evaluation methods
10
Media strategy and media planning
11
Direct Marketing
12
Advertising and promotion on the Internet and interactive media
13
Measuring the effectiveness of the promotional program
14
Advertising and promotion in the international contest
15
Presentation of the students' projects.
16
Final Exam
1
Në përfundim të kësaj lënde studentët do të jenë në gjendje të njohin teoritë dhe konceptet kryesore mbi reklamën dhe promocionin
2
Studentët do të përvetësojnë njohuri mbi komunikimin e integruar dhe aplikimin e reklamës në përputhje me këtë koncept
3
Studentët do të përfitojnë njohuri mbi sjelljen e konsumatorëve, procesin vendimmarrës te konsumatorët dhe hierarkinë e nevojave
4
Studentët do të jenë në gjendje të hartojnë, vlerësojnë dhe zbatojnë planin e reklamës dhe promocionit
Quantity Percentage Total percent
Midterms
1 30% 30%
Quizzes
0 0% 0%
Projects
1 10% 10%
Term projects
0 0% 0%
Laboratories
0 0% 0%
Class participation
1 10% 10%
Total term evaluation percent
50%
Final exam percent
50%
Total percent
100%
Quantity Duration (hours) Total (hours)
Course duration (including exam weeks)
16 4 64
Off class study hours
14 3 42
Duties
1 0 0
Midterms
1 3 3
Final exam
1 4 4
Other
0 0 0
Total workLoad
113
Total workload / 25 (hours)
4.52
ECTS
5.00