Mësimdhenia e Matematikës

Print

Sofokli Garo, PhD

Code
PRD 311
Name
Mathematics Teaching
Semester
5
Lecture hours
3.00
Seminar hours
0.00
Laborator hours
0.00
Credits
3.00
ECTS
5.00
Description

Kjo lëndë është ndërtuar në mënyrë të tillë që ti sigurojë studentëve mundësinë për të konsideruar dhe zhvilluar me tej filozofinë, parimet, praktikën dhe problemet në edukimin parashkollor dhe në edukimin fillor, duke u fokusuar kryesisht në instruksionet matematike. Studentët analizojnë aspekte të ndryshme të cilat çojnë në marrjen e vendimeve në lidhje me mjedisin e të mësuarit i cili është përshtatur më se miri me aftësitë dhe nevojat e studentëve si studiues të matematikës. Fusha të tjera në fokus janë integrimi i historisë, kultura dhe përdorimi i duhur i teknologjisë në studimin dhe mësimdhënien e matematikës.

Objectives

Qëllimi i kësaj lënde është të merret me përmbajtje matematikore: numrat, logjika e matematikës, të dhënat e planit mësimor të matematikës fillestare. Studentët do të thellojnë njohuritë e tyre rreth këtyre temave dhe do të studiojnë mënyrën se si një fëmijë mendon dhe mëson rreth tyre. Në fokus do të jenë edhe njohuritë pedagogjike për zhvillimin e mësimit të matematikës. Përdorimi i teknologjisë duke përfshirë makinat llogaritëse.

Java
Tema
1
The development of mathematical thinking in the pre-school education
2
The development of mathematical thinking in the pre-school education
3
The development of mathematical thinking in the pre-school education
4
Preschool education and mathematical concepts.
5
Knowledge development
6
Knowledge development
7
Mathematical concepts in pre-school education
8
Mid term exam
9
Mathematical concepts in pre-school education
10
Preschool education and mathematical topics
11
Development statistics
12
Preschool education and mathematical topics
13
Education and mathematical topics
14
Mathematical activities
15
Mathematical activities
16
Final Exam
1
Upon completion of the course students should be able to explain the different methods in the development of mathematical thinking in preschool period.
2
Upon completion of the course students should be able to define the concepts of mathematical thought in the preschool period.
3
Upon completion of the course students should be able to explain the different approaches to the development of mathematical thinking in preschool period.
Quantity Percentage Total percent
Midterms
1 30% 30%
Quizzes
0 0% 0%
Projects
0 0% 0%
Term projects
0 0% 0%
Laboratories
0 0% 0%
Class participation
1 20% 20%
Total term evaluation percent
50%
Final exam percent
50%
Total percent
100%
Quantity Duration (hours) Total (hours)
Course duration (including exam weeks)
16 3 48
Off class study hours
14 3 42
Duties
0 0 0
Midterms
1 14 14
Final exam
1 14 14
Other
1 7 7
Total workLoad
125
Total workload / 25 (hours)
5.00
ECTS
5.00